Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) agencja Cube Grout zamierza pierwszej połowie tego roku wejść na giełdę i jako jedna z pierwszych spółek zajmujących się SEM zadebiutować na rynku NewConnect.

Jak zauważa Marcin Hutnik, prezes zarządu Cube Group, według danych opublikowanych przez IAB Polska wydatki na marketing w wyszukiwarkach są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce. W tym roku mogą osiągnąć wartość nawet 190 mln złotych.

Dlatego też w spółce trwają obecnie działania mające na celu przekształcenie firmy w spółkę akcyjną i wejście na giełdę. Cube Group zamiast tradycyjnego, regulowanego rynku akcji wybrało powstały w sierpniu ubiegłego roku NewConnect - rynek podwyższonego ryzyka przeznaczony dla firm działających w branży nowych technologii.

Oprócz dalszego inwestowania w rynek firma zamierza edukować rynek z zakresu wiedzy na temat reklamy w wyszukiwarkach. Jesteśmy przekonani, że nasze działania mogą zwiększyć konkurencyjność wielu firm nie korzystających dotąd z tej formy reklamy, głównie z powodów niedoinformowania lub wręcz niewiedzy - mówi Hutnik.


Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.

Następny artykuł » zamknij

Stracą pracę przez piratów?

© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.