reklama
Według badania przeprowadzonego na amerykańskim rynku przez firmę comScore przeglądanie e-maili z poziomu przeglądarki niezwykle szybko traci popularność. Bez wątpienia istotną rolę odgrywa tutaj rosnące znaczenie konkurencyjnych usług umożliwiających komunikację.
Nikt nie ma wątpliwości, że rozwój serwisów społecznościowych był jedną z najistotniejszych przyczyn przeniesienia części komunikacji właśnie do Facebooka czy Twittera. Wysyłanie prywatnych wiadomości w witrynie Zuckerberga nierzadko wydaje się bardziej naturalne, a w przypadku młodszych internautów często gwarantuje też szybszą odpowiedź.
W 2011 roku osoby w wieku 18-24 lata logowały się do skrzynki e-mail z poziomu swojej przeglądarki aż o 34% rzadziej niż w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy. Podobnie sytuacja wyglądała w grupie wiekowej 12-17 lat, gdzie popularność tego typu interakcji z pocztą elektroniczną spadła o 31%.
Wiadomości e-mail, które znacznie częściej niż analogiczne powiadomienia w witrynach społecznościowych wykorzystywane są do celów reklamowych, chętniej przeglądano natomiast na smartfonach. W grupie wiekowej 18-24 lata wykorzystanie poczty elektronicznej z poziomu smartfonów i tabletów było o 32% większe niż przed rokiem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|