Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kolejna firma rezygnuje ze współpracy ze sklepem Apple. Nową umowę na dystrybucję multimediów podpisze z jego groźnym konkurentem.

Tym razem ze współpracy z iTunes wycofała się amerykańska telewizja NBC. Już niedługo programy jej produkcji zakupić będzie można w Amazon.com. Jak twierdzą przedstawiciele stacji, Amazon wykazała się większym zrozumieniem dla jej polityki cenowej - czytamy na stronach TG Daily.

Filozofia sklepu Apple opiera się na jednolitym cenniku na całe kategorie multimediów. Stacji telewizyjnej taka polityka nie odpowiadała. Amazon zaoferowała tymczasem zróżnicowanie cen, zgodnie z życzeniami NBC. Poza tym amerykański gigant handlu online zaoferował nową możliwość - wypożyczanie filmów z dużym rabatem w porównaniu z ceną standardową.

Wycofanie się NBC ze współpracy z iTunes oznacza dla tego drugiego spory cios. Produkcje amerykańskiej stacji odpowiadały za blisko połowę ściągnięć w kategorii video.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TG Daily