Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

... powinna wyjść klientom na dobre! Przez najbliższych kilka tygodni Polacy nie powinni mieć powodów do narzekania na ceny polskich domen. Dzięki wprowadzonym ostatnio promocjom dwóch czołowych firm na rynku domen internetowych, ceny .pl, com.pl oraz polskich domen regionalnych spadły dużo poniżej poziomu jaki trzeba zapłacić za domeny globalne.

Pod koniec listopada ubiegłego roku na obniżkę cen zdecydowała się firma home.pl. W promocji "Diabelsko tanie domeny" ustalono cenę brutto domen .pl na 48,68 zł, com.pl - 36,48 zł i domen regionalnych na 18,80 zł.

Promocja trwa do końca lutego br. Mogą z niej korzystać zarówno osoby fizyczne jak i firmy, te ostatnie jednak pod warunkiem, że zgodzą się na wpis do bazy WHOIS danych osoby fizycznej jako dysponenta.

Z kolei dziś, inna firma z czołówki polskich rejestratorów - NetArt poinformowała o przygotowanej przez siebie promocji na ceny polskich domen - "Ścinamy ceny!". Tutaj ceny brutto są nawet niższe niż u konkurencji - domeny .pl kosztują 36,48 zł, .com.pl, .com, .net i .org - 30,38 zł, a regionalne zaledwie 8,42 zł.

Podobnie jak w przypadku home.pl, firmy które chcą skorzystać promocji muszą zgodzić sie na wpis do WHOIS danych osoby fizycznej jako dysponenta. Promocja trwa również do 28 lutego br. i dotyczy rejestracji nowych domen.

Sytuacja staje sie coraz bardziej komfortowa dla klientów. Wystarczy przypomnieć sobie obniżki cen domen w ubiegłych latach, spowodowane wprowadzeniem przez NASK partnerskiego systemu sprzedaży z dużymi upustami dla rejestratorów. Promocyjne wtedy ceny zostały utrzymane do dziś. Miejmy nadzieję, że obecna polityka cenowa czołowych firm wpłynie na konkurencję i spowoduje utrzymanie zbliżonych poziomem cen domen polskich dłużej niż wskazują na to regulaminy promocji.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

AMD wprowadza nową markę