Dom mediowy PHD został wybrany przez Canon do zarządzania planowaniem i zakupami mediów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (region EMEA).
Wybór sieci działającej na całym rynku EMEA jest kolejnym krokiem ku ekspansji firmy na nowych rynkach w tym regionie.
PHD będzie w imieniu firmy Canon zarządzać planowaniem i zakupami mediów w trzech obszarach działalności: Corporate (korporacyjnym), Consumer Imaging (produkty konsumenckie) i Business Solutions (produkty biznesowe).
- Canon, w miarę rozwoju działalności w regionie EMEA w segmencie przetwarzania obrazu, potrzebuje wsparcia agencji, które mają doświadczenie i zasięg niezbędne do stałego ulepszania naszej komunikacji w tym zróżnicowanym obszarze. Jesteśmy pewni, że PHD stanie się mocnym partnerem naszej firmy – powiedział James Leipnik, dyrektor ds. komunikacji i relacji korporacyjnych w Canon Europe.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*