Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

bValue inwestuje 1 mln zł w rozwój i ekspansję zagraniczną SENUTO

27-07-2017, 06:30

Fundusz venture capital bValue inwestuje w SENUTO – zaawansowane narzędzie do kompleksowego wsparcia działań SEO (Search Engine Optimization) i lidera tego typu rozwiązań w Polsce.

robot sprzątający

reklama


SENUTO to system, który pomaga zwiększać ruch w serwisach internetowych i bada ich widoczność w wyszukiwarce Google. Jego unikalność polega na połączeniu w jednym miejscu wielu różnych narzędzi do planowania, audytu oraz analizy kampanii SEO. Wykorzystywane jest w szczególności przez e-commerce, wydawców internetowych oraz agencje interaktywne i contentowe. Klientami firmy są m.in. WP, Onet, Agora, Interia, Vivus, Pracuj.pl, Allani, K2 Internet, Bluerank czy Performace Media.

Istotnym wyróżnikiem SENUTO jest jego kompleksowość. Platforma skupia w jednym miejscu wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO, stale przetwarzając ogromne ilości danych.

Założycielem SENUTO jest Damian Sałkowski – aktualny Mistrz Polski SEO, który od wielu lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego. Przed stworzeniem SENUTO pracował jako specjalista SEO w K2 Internet, a następnie rozwijał należącą do K2 spółkę S3. W projekt zaangażowany jest również Krzysztof Dębowski, były CEO notowanej na giełdzie firmy SARE S.A.

Senuto w portfelu bValue

Fot. Senuto/bValue

Zainwestowane środki zostaną przeznaczone na prace rozwojowe dotyczące budowy zaawansowanych algorytmów oraz badanie semantyki języka angielskiego i niemieckiego, a także wsparcie sprzedaży. Ma to umożliwić firmie ekspansję na rynki zagraniczne, zaczynając od Wielkiej Brytanii oraz Niemiec. Inwestycja w SENUTO jest drugą inwestycją w ramach bValue Bridge - subfunduszu powstałego w ramach programu BridgeAlfa realizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. W przeciągu kilku tygodni można oczekiwać inwestycji w kolejne projekty.

W ekspansji zagranicznej SENUTO skorzysta także z programu „Go to Brand”, który wspiera polskie marki i produkty w ich internacjonalizacji. W jego ramach zrealizuje projekt o wartości ponad 1 mln zł i skorzysta z dotacji na ponad 750 tys. zł. Od zeszłego roku spółka znajduje się również w portfelu funduszu KnowledgeHub.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *