Ładowarka do telefonu na energię słoneczną czy lek zmniejszający wpływ alkoholu na człowieka – nie są to projekty startupów, ale nastoletnich uczestników Gdańsk Business Week. W dniach 17-22 lipca odbędzie się 6. edycja wydarzenia organizowanego przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Miasto Gdańsk i Washington Business Week. Rekrutacja do projektu potrwa do 15 czerwca!
reklama
W trakcie 6 dni młodzież w wieku 15-19 lat weźmie udział w zajęciach i wykładach prowadzonych w języku angielskim przez menedżerów globalnych firm, takich jak: Microsoft, Apple czy Boeing, a także firm mających swoje siedziby w Trójmieście – między innymi Kemira, Speednet czy Neoteric.
– Celem Gdańsk Business Week jest pobudzanie kreatywności i przedsiębiorczości oraz przekazanie dawki solidnej wiedzy biznesowej. Oprócz wachlarza wykładów, zajęć, konkursów, praktycznych zadań i symulacji biznesowych młodych przedsiębiorców czeka również szereg zabaw nastawionych na integrację. Nie zabraknie też pokazów talentów, gier i zabaw rekreacyjnych czy rozgrywek sportowych – tłumaczy Agnieszka Cichocka, koordynatorka projektu z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.
Najaktywniejsi uczestnicy projektu mają szansę na wzięcie udział w stażach, m.in. w firmie AirHelp, specjalizującej się we wspieraniu pasażerów linii lotniczych w respektowaniu i poszanowaniu ich praw. Letni kurs biznesowy na przestrzeni lat stał się największym programem z zakresu edukacji przedsiębiorczej młodzieży w regionie, a chętnych na zajęcia nie brakuje.
Zapisy do Gdańsk Business Week potrwają do 15 czerwca 2016 roku. Informacje o zapisach i projekcie znajdują się na stronie: www.gdanskbusinessweek.pl. Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 300 zł. Do tej pory w gdańskiej edycji wydarzenia wzięło udział około pół tysiąca osób.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Hollywood dogaduje się z rejestratorami domen co do antypirackiej współpracy