Pół roku od uruchomienia spolszczonej wersji serwisu pl.Bebo.com, Brytyjczycy zdecydowali się powalczyć o polskich użytkowników wspólnie Agorą, wydawcą portalu Gazeta.pl.
reklama
Dziś, 5 grudnia, oczom użytkowników portalu Gazeta.pl ukazał się nowy przycisk w menu opisany jako "Bebo". Kieruje on do polskiej wersji serwisu Bebo.gazeta.pl, skierowanej do odbiorców z grupy wiekowej 15-30 lat.
Polacy znajdą się w nim lokalne i globalne treści wideo dostarczane przez Agorę i jej partnerów oraz partnerów medialnych Bebo, m.in.: BBC, CBS, Endemol, MTV i Yahoo!.
Umowa o współpracy została zawarta na wyłączność. Bebo dostarcza pełną wersję swojej sieci społecznej w polskiej wersji językowej i zagwarantuje rozwój platformy. Agora odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej i promocję wspólnego serwisu.
- Połączymy silną pozycję Agory w społecznościach internetowych z globalnym doświadczeniem naszego partnera. Razem chcemy być liderem wśród sieci społecznych w Polsce - mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.
www.bebo.com jest jedną z najpopularniejszych anglojęzycznych społecznych sieci medialnych na świecie. Serwis, założony w lipcu 2005 r., ma obecnie ponad 40 mln zarejestrowanych użytkowników z Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Australii i Nowej Zelandii, którzy wykonują w nim 12 mld odsłon miesięcznie.
Przedstawiciele Bebo uważają, że współpraca z Agorą pozwoli wykorzystać jej wiodącą pozycję w mediach w Polsce i zaoferować polskim użytkownikom Bebo bogactwo treści rozrywkowych.