Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wirtualna Polska zorganizowała charytatywną aukcję lalki Barbie ubranej w strój stworzony przez polską projektantkę Ewę Minge. Tymczasem Liroy, znany artysta hip-hopowy postanowił wykorzystać aukcje internetowe do promocji swojej najnowszej płyty.

Aukcja "złotej Barbie" na stronach Wirtualnej Polski trwać będzie do 26 listopada. Wylicytowana przez internautów kwota trafi na konto Społecznej Organizacji Przyjaciół Dzieci "Przystań" w Augustowie.

Pomimo sporego zainteresowania aukcją - odwiedziło ją już ponad 270 tys. osób - lalkę licytuje niespełna 10 uczestników. Cena "złotej Barbie" osiągnęła już 585 zł, jednak do końca aukcji pozostało jeszcze 8 dni.

Inną ciekawostką związaną z polskim rynkiem licytacji w Sieci jest fakt premiery najnowszej płyty Liroya "L Nińo cz.1" właśnie na aukcji internetowej. Jak dotąd, żaden ze znanych w Polsce artystów nie zdecydował się na prezentację swojego premierowego materiału jedynie w serwisie aukcyjnym

Od 27 listopada limitowana wersja nowego krążka Liroya będzie do zdobycia wyłącznie na Allegro.pl w specjalnej cenie 15,99 zł. Jak podaje Liroy na swoim blogu w serwisie MySpace, w ciągu minionego tygodnia strona artysty na Allegro zapowiadająca uruchomienie aukcji z nową płytą odnotowała około 2,5 mln wejść. Na MySpace można także odsłuchać kilku kawałków z nowego albumu.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *