W nowym odcinku WebTalks zobaczycie m.in. inteligentne plakaty dostosowujące się do osoby, która na niego patrzy.
reklama
Program rozpoczyna relacja z konferencji ArtBuzz, która odbyła się 16 i 17 kwietnia na krakowskiej AGH. ArtBuzz to cykl otwartych, edukacyjnych i interaktywnych szkoleń z zakresu grafiki, nowych technologii i internetu, których organizatorem jest koło naukowe MedaFrame. Spotkanie było podzielone na dwa bloki: Blok Nowoczesnych Technologii i Internetu, w którym zostały poruszone tematy związane z tworzeniem nowoczesnych technologii, portali internetowych czy też baz danych, oraz Blok Grafiki Komputerowej, w którym poruszane były zagadnienia grafiki 3D, efektów specjalnych i animacji.
Zobaczycie także innowacyjny produkt firmy Immersive Labs, dzięki któremu plakaty reklamowe staną się inteligentne i interaktywne. Główna idea polega na personalizacji reklam w oparciu o rozpoznanie wieku i płci oglądającego. Gdy nikt nie znajduję się w pobliżu urządzenia, wyświetlana jest „normalna”, niespersonalizowana reklama, natomiast gdy kamera wykryje osobę patrzącą na ekran, na podstawie jej twarzy określa płeć oraz wiek, a następnie wyświetla odpowiednią reklamę.
Ponadto, jak co tydzień, blok z najważniejszymi informacjami tygodnia, gdzie dowiecie się ilu Polaków korzysta już z Facebooka oraz co złego kolejny raz przytrafiło się firmie Sony.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*