Wraz z rosnącą liczba ofert typu "kup teraz" Allegro coraz bardziej przypomina wielki pasaż internetowy. Sam serwis zdaje się wzmacniać ten wizerunek poprzez częściową integrację z porównywarką cen Ceneo.

Choć ta ostatnia już prawie rok temu została przejęta przez QXL Poland (właściciela Allegro), do tej pory oba serwisy działały niezależnie. Jednak od wtorku w kilku kategoriach nad listą aukcji pojawiają się trzy najpopularniejsze oferty podobnej grupy towarów spośród odnotowanych przez Ceneo.

Dane pochodzące z porównywarki pojawiają się obecnie w następujących kategoriach: aparaty cyfrowe, karty graficzne, notebooki, odtwarzacze MP3 oraz telewizory. Widoczne są przy tym tylko na początku pierwszej strony spisu licytacji.

Obecnie w Ceneo figurują dane pochodzące z około 700 sklepów internetowych.


Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.

© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.