We wtorkowy wieczór sieć Orange przechodzi jedną z najpoważniejszych awarii. Użytkownicy nie mogą dzwonić, SMS-ować i korzystać z serwisu Orange.pl.
Abonenci zgłaszają problemy zarówno podczas prób połączeń telefonicznych, jak i wysyłania SMS-ów. Awaria dotyczy już większości polskich miast.
Przestała także działać strona Orange.pl, na której użytkownicy mogliby otrzymać jakiekolwiek informacje o problemie, a próbą dostania się do serwisu prawdopodobnie zafundowali serwerom sieci Orange atak DDoS.
Śnieg i mróz atakują nie tylko środki komunikacji, ale także sieci komórkowe, bo jak tłumaczy rzecznik Grupy TP, Wojciech Jabczyński, „prawdopodobnie przyczyną problemu są złe warunki atmosferyczne”. Orange informuje na Facebooku o tym, że wykonywanie połączeń do sieci Orange jest możliwe, a awaria dotyczy wyłącznie połączeń wychodzących. Dokładne przyczyny problemu nie są jeszcze znane.
- Jeszcze dziś awaria powinna zostać usunięta. Niestety nie jesteśmy w stanie podać dokładnej godziny - zapewnia przedstawiciel Orange.
Redakcja Dziennika Internautów próbuje ustalić, co się dzieje z jednym z największych operatorów sieci komórkowej w Polsce i czy podobne awarie grożą także innym operatorom.
Zdaniem Wojciecha Jabczyńskiego krótko po godzinie 21 przywrócono 95% ruchu. Nadal jednak istnieje problem z wysyłaniem SMS-ów w przypadku klientów pre-paid. Około pół godziny później zaczęła działać strona www.orange.pl.
Tego samego dnia przed godziną 22 rzecznik Grupy TP informuje, że awaria została zażegnana.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|