Po sukcesie majowego seminarium firma Empathy postanowiła rozszerzyć cykl konferencji i podzielić się wiedzą w pięciu miastach. 19 września ruszają bezpłatne seminaria z cyklu E-COMMERCE W PRAKTYCE, na których pojawią się prelegenci tacy, jak Anna Rak, Anna Boguska, Hubert Turaj, Krzysztof Bartnik, Konrad Latkowski, Maciej Pieńko, Justyna Dziegieć i wielu innych.
Wszystkie seminaria mają dobrze znaną już formułę bezpłatnych przedpołudniowych sesji. Temat przewodni: jak rozwijać e-biznes. Wśród poruszanych zagadnień znajdą się trzy główne bloki: prawo i finanse, biznes i marketing oraz technologia.
W tym pierwszym Radca Prawny Marianna Poproch-Wesołowska wróci do zagadnień nurtujących właścicieli sklepów internetowych. Nie zabraknie tematów dotyczących regulaminów sklepów, jak również kosztów zwrotów oraz dobrych zasad e-commerce, a o płatnościach internetowych opowiedzą przedstawiciele Krajowej Izby Rozliczeniowej.
Wiele firm, wiele tematów...
Ciekawie również zapowiadają się tematy biznesowe, gdzie m.in. Anna Rak (Trusted Shops) opowie o tym, jak budować zaufanie do sklepu internetowego oraz jakie są najczęstsze problemy prawne, które występują w e-commerce. Trusted Shops dodatkowo dla uczestnikom seminariów w Poznaniu, Gdańsku i Warszawie proponuje bezpłatne mini-audyty. Szczegóły znajdują się na stronie trustedshops.pl. Tomasz Wesołowski i Sebastian Błaszkiewicz (Empathy) opowiedzą o dropshippingu jako modelu logistycznym, który może przynieść spore korzyści sklepom internetowym.
W bloku technologicznym nie zabraknie tematów związanych z użytecznością, a wśród prelegentów ponownie pojawią się Hubert Turaj (Edisonda) oraz Anna Boguska (Użyteczna Strona). Blok ten zakończą prezentacje UNIZETO dotyczące m.in. podpisów elektronicznych oraz HOME.PL na temat oprogramowania e-commerce typu SaaS.
Każde seminarium różne...
W każdym z miast będą prowadzone różne tematy, uwzględniające zarówno lokalnych prelegentów, jak i specyfikę danego miasta. Dla przykładu - w Krakowie wśród prelegentów pojawi się Krzysztof Bartnik z ekomercyjnie.pl oraz Tomasz Tybon z Shoper.pl. W Warszawie listę tę uzupełni Konrad Latkowski (BrandStyle, Manubia).
Na koniec - success story...
Tak jak miało to miejsce poprzednio, ostatnie prelekcje w bloku to prezentacje dobrze znanych i prosperujących polskich sklepów internetowych. I tak dla przykładu - w Krakowie o swoich biznesach opowiedzą Zadowolenie.pl oraz Answear.com, w Poznaniu - meble VOX, a w Warszawie m.in. grupa Motoricus s.a.
Pełna lista tematów oraz prelegentów zostanie opublikowana na www.ecommerce.evenea.pl Wszystkie seminaria są bezpłatne, jedynym wymogiem jest rejestracja na seminarium w wybranym mieście na stronie: www.ecommerce.evenea.pl
Harmonogram: (godz. 9:00 -13:00)
19.09 - Kraków, Krakowski Park Technologiczny, al. Jana Pawła II 41L
20.09 - Wrocław, Wrocławski Park Technologiczny, ul. Muchoborska 18
21.09 - Poznań, Międzynarodowe
Targi Poznańskie, ul. Głogowska 14 (pawilon 14B)
22.09 - Gdańsk, Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3
23.09 - Warszawa, ATRIUM Centrum, al. Jana Pawła II 27
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*