Narzędzie do blokowania reklam na Androidzie nie spodobało się firmie Google, jednak twórcy aplikacji nie zamierzają się poddawać.
AdBlock Plus został niedawno usunięty z Google Play, podobnie zresztą jak inne narzędzia tego typu. Wyszukiwarkowy gigant tłumaczy po prostu, że programy naruszały wewnętrzne zasady sklepu, blokując niektóre funkcje innych usług.
Choć aplikacji nie zainstalujemy już z Google Play, program wciąż można wgrać "ręcznie", po przesłaniu pliku APK do swojego smartfona. By w przyszłości całość przebiegała znacznie sprawniej, AdBlock zaimplementował już funkcję automatycznych aktualizacji.
Narzędzie w nowej wersji wykorzystuje interfejs Holo, a także lepiej sobie radzi z obsługą mobilnego Chrome'a. Przy okazji zlikwidowano również wiele mniejszych błędów, związanych wyświetlaniem ikon czy manualną konfiguracją serwerów proxy.
Pomimo usilnych starań firmy Google bardziej zaawansowani użytkownicy bez wątpienia znajdą sposób na blokowanie reklam w swoich smartfonach. O ile w przypadku nowoczesnych urządzeń nie sprawiają one zwykle zbyt dużych kłopotów, na niewielkich ekranach mogą być już niestety bardzo irytujące.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*