Dyrektor generalny tajwańskiego przedsiębiorstwa zdradził nieco informacji na temat przyszłej strategii Acera.
reklama
W rozmowie z Dow Jones szef Acera J.T. Wang bardzo chętnie chwalił się przyszłymi planami firmy. W najbliższych miesiącach korporacja chce znacznie zmienić swój wizerunek.
- Zmienimy naszą strategię i poprawimy przychody poprzez usunięcie z rynku tanich i niedochodowych produktów - powiedział Wang. - Ultrabooki będą naszym kluczowym elementem wzrostu w następnym roku. Zdaniem szefa Acera użytkownicy chcą lżejszych i cieńszych notebooków, które do tego mogłyby pracować przez długi czas na baterii.
- Sprzedając więcej ultrabooków, poprawimy również zyskowność naszego biznesu, gdyż tego typu maszyny cechują się wyższymi cenami - zapewnił Wang. Jeśli plany porzucenia tańszych i słabiej wykonanych komputerów powiodą się, korporacja może zyskać nawet 10% na rynku netbooków. Według serwisu AllThingsD, tego typu scenariusz mógłby również sprawić, że Acer znów stałby się zyskowną firmą.
Nie wszyscy wierzą jednak w sukces ultrabooków. Jak informowaliśmy niedawno, przedstawiciele korporacji AMD uważają, że mniejsi producenci nie mają szans w starciu z firmą Apple. Użytkownicy poszukujący droższych maszyn mają wybierać komputery producenta z Cupertino również ze względu na ich lepsze parametry techniczne, którym według AMD dorównują wyłącznie rozwiązania produkowane przez... AMD.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|