Kindle Fire w dłuższym terminie może zagrozić iPadowi - poinformował jeden z analityków J.P. Morgan. Nie wszyscy wierzą jednak w nowe urządzenie Amazona.
Początkowo J.P. Morgan nie doceniło tabletu Kindle Fire jako konkurenta dla iPada, jednak biorąc pod uwagę kolejne doniesienia o jego świetnej sprzedaży, analitycy coraz bardziej optymistycznie spoglądają na przyszłość urządzenia Amazona.
Analitycy obserwujący działania amerykańskiego pioniera handlu internetowego prognozują, że w ostatnim kwartale 2011 roku, sprzedanych może zostać od 4,5 do 5 milionów urządzeń Kindle Fire. Douglas Anmuth z J.P. Morgan zauważa dodatkowo, że w 2012 roku prawdopodobnie zostaną udostępnione kolejne wersje tabletu, w tym 7- i 10-calowa.
Inni wątpią z kolei w sukces urządzenia, zwracając uwagę na to, że ze względu na niższą cenę, oferuje ono użytkownikowi mniej interesujące doznania niż iPad. Jednocześnie sprzęt łatwiej dostępny cenowo wydaje się idealną platformą do konsumpcji różnego rodzaju treści oferowanych przez Amazona.
Niedawne doniesienia amerykańskiego giganta wskazywały, że każdego dnia zamawianych jest około 50 tysięcy tabletów Kindle Fire, z których każde kosztuje zaledwie 199 dolarów. Biorąc pod uwagę ponad 11,1 miliona iPadów sprzedanych w ostatnim kwartale, zapewnienia Tima Cooka o braku realnych konkurentów na razie wydają się uzasadnione.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|