Forbes Polska sprawdził, kto jest najpopularniejszy na polskim Instagramie. Zestawienie 30 influencerów zawiera osoby ze świata sportu, filmu, muzyki, ale też takie, które swoją sławę zdobyły dzięki działalności w Internecie.
reklama
Na samym szczycie znalazły się dwie osoby z kolektywu Ekipy Friza, przy czym Friz ustąpił pierwszeństwa swojej koleżance/partnerce Wersow (ogółem w pierwszej trzydziestce najpopularniejszych influencerów znalazło się czterech członków Ekipy i cztery osoby z konkurencyjnego Teamu X). Ranking przedstawia dane o liczbie fanów, polubień, komentarzy i popularności.
Oto pierwsza dziesiątka zestawienia:
Ranking przygotowany przez specjalistów z InfluTool uwzględnia najnowsze dostępne dane – trzeci kwartał bieżącego roku.
– Obecnie trwa złoty okres Instagrama, bo możemy znaleźć tam ludzi w różnym wieku, dzięki czemu klienci mogą dotrzeć do swojej grupy docelowej. Na TikToku dominują młodzi użytkownicy, którzy jeszcze niekoniecznie dysponują własnymi pieniędzmi, a Facebook stał się już zbyt poważny dla kampanii influencerskich. To Instagram jest najważniejszą platformą dla tych działań i tu marketerzy lokują największe budżety – mówi Łukasz Zdrodowski z influTool.
W rankingu uwzględniono profile na Instagramie, które wśród obserwujących mają ponad 50 proc. internautów z Polski i sprawdzono, które wypadają najlepiej pod względem wskaźnika popularności. Za każde polubienie posta influencera przyznano jeden punkt, a za komentarz na profilu 4 punkty.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|