Ponad ćwieć miliona razy wyświetlono jedną z informacji prasowych netPR - chwalą się przedstawiciele serwisu przy okazji przekroczenia liczby 20 tys. publikacji. Warto przypmnieć, że netPR to jedna z pierwszych w Polsce witryn zajmujących się dystrybucją komunikatów prasowych.
Co ciekawe, najbardziej poczytna informacja prasowa odnotowała imponującą liczbę blisko 254 tys. wyświetleń i był to artykuł pt. 140 sklepów w całej Polsce.
Klienci netPR.pl wysłali do tej pory niemal 1,7 mln wiadomości, a oglądalność ich biur prasowych sięga już ponad 900 000 wizyt miesięcznie.
Najbardziej popularne informacje dotyczą firmy Rossmann. Ich wysoka oglądalność spowodowana jest dobą widocznością w wyszukiwarkach. W zestawieniu dominują ilościowo informacje prasowe Orange. Obecna jest również informacja prasowa Play z oglądalnością rzędu 70 tys odsłon.
- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy kilka nowych usług. W systemach biur prasowych pojawiła się możliwość obsługi wideo informacji oraz wykorzystania biura jako przyjaznego narzędzia hostingu plików wideo na innych stronach serwisów korporacyjnych - mówi Mirosław Hankus z netPR. Hankus zapowiada także wprowadzenie na polski rynek systemu wideo konferencji, który będzie dedykowany w pierwszej kolejności komunikacji z mediami.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.