Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

20 tysięcy informacji prasowych w netPR

17-03-2009, 00:14

Ponad ćwieć miliona razy wyświetlono jedną z informacji prasowych netPR - chwalą się przedstawiciele serwisu przy okazji przekroczenia liczby 20 tys. publikacji. Warto przypmnieć, że netPR to jedna z pierwszych w Polsce witryn zajmujących się dystrybucją komunikatów prasowych.

robot sprzątający

reklama


serwis netPR.pl
fot. - serwis netPR.pl
NetPR gości u siebie już ponad 400 różnych firm, które opublikowały do tej pory ponad 20 tys. komunikatów prasowych. Jak podają przedstawiciele serwisu, informacje te wyświetlono prawie 27 mln razy, przy czym średnia oglądalność jednego komunikatu wyniosła 1300 odsłon.

Co ciekawe, najbardziej poczytna informacja prasowa odnotowała imponującą liczbę blisko 254 tys. wyświetleń i był to artykuł pt. 140 sklepów w całej Polsce.

Klienci netPR.pl wysłali do tej pory niemal 1,7 mln wiadomości, a oglądalność ich biur prasowych sięga już ponad 900 000 wizyt miesięcznie.

Najbardziej popularne informacje dotyczą firmy Rossmann. Ich wysoka oglądalność spowodowana jest dobą widocznością w wyszukiwarkach. W zestawieniu dominują ilościowo informacje prasowe Orange. Obecna jest również informacja prasowa Play z oglądalnością rzędu 70 tys odsłon.

- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy kilka nowych usług. W systemach biur prasowych pojawiła się możliwość obsługi wideo informacji oraz wykorzystania biura jako przyjaznego narzędzia hostingu plików wideo na innych stronach serwisów korporacyjnych - mówi Mirosław Hankus z netPR. Hankus zapowiada także wprowadzenie na polski rynek systemu wideo konferencji, który będzie dedykowany w pierwszej kolejności komunikacji z mediami.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: netPR