Czy Chrome osiągnie sukces na rynku przeglądarek? Konkurencja ze strony Internet Explorera i Firefoxa jest silna, do tego wyniki najnowszych badań nie są jednoznacznie pozytywne dla Google.
reklama
Najnowsza na rynku przeglądarka - Chrome, stworzona przez Google - ma już prawdopodobnie około dwóch milionów użytkowników w samych Stanach Zjednoczonych - tak wynika z badań firmy Nielsen, które przytacza Cnet News. Liczba ta odpowiadałaby 1,4 procenta wszystkich amerykańskich internautów.
Firma policzyła, ile razy wyświetlona została strona "Thank you", pokazująca się po pomyślnym pobraniu nowej przeglądarki. Wynik? 1,93 miliona.
Pozornie to niewiele, trzeba jednak brać pod uwagę, że na rynku dostępna jest jedynie wersja beta, co więcej Chrome nie wnosi niczego nowego do przeglądania stron internetowych. Jest po prostu kolejnym produktem z logo Google i wydaje się, że na tym firma bazuje swoje plany dotyczące liczby użytkowników.
Nielsen zwraca także uwagę, że niewiele było także dyskusji w sieci o nowym produkcie od Google. Nowa przeglądarka pojawiła się w zaledwie 1 procencie monitorowanych przez firmę wątków. To dwa razy mniej niż w przypadku długo oczekiwanego iPhone'a 3G.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*