Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

15 centów za utwór spod skrzydeł Sony

19-08-2009, 20:17

RED, oddział Sony Music odpowiedzialny za dystrybucję utworów ponad 50 niezależnych wytwórni, umieścił swoją ofertę na Amie Street, serwisie sprzedającym muzykę. Ceny zaczynają się już od 15 centów za utwór. Jest to pierwszy dystrybutor powiązany z dużą wytwórnią, który nawiązał współpracę z Amie Street - informuje Digital Music News.

Amie Street, będący niezbyt silną konkurencją dla - jak do tej pory najpopularniejszego sklepu online z muzyką - iTunes, może teraz liczyć na uwagę większej liczby klientów. To, co wyróżnia Amie Street spośród innych sklepów z muzyką, to stosowany model biznesowy.

Użytkownicy serwisu biorą aktywny udział w ustalaniu cen utworów. Im więcej użytkowników kupi daną piosenkę, tym staje się ona droższa. Maksymalna cena, jaką może uzyskać, to 98 centów. Dodatkowo jeśli zarekomenduje się kupiony utwór innym użytkownikom, a jego cena dzięki temu będzie stale rosła, to pieniądze za jego kupno zostaną nam zwrócone.

Wkroczenie dużej wytwórni na nowe terytorium może okazać się korzystnym rozwiązaniem dla wszystkich stron. RED zyska nowe, popularne źródło dystrybucji, a poprzez niskie ceny dodatkową uwagę ze strony słuchaczy. Amie Street dzięki większej ofercie przyciągnie do siebie nowych potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą RED, która dystrybuuje popularne, niezależne zespoły. Fani muzyki dostaną zaś utwory swoich ulubionych (i nie tylko) zespołów w bardzo atrakcyjnych cenach.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *