Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

100 mln odsłon "najgorszej piosenki świata" (wideo)

15-04-2011, 22:11

Teledysk piosenki "Firday" obejrzało na YouTube już ponad 100 milionów internautów z całego świata.

YouTube planuje znacznie zwiększyć wydatki na rozwój serwisu i tworzenie treści wysokiej jakości, jednak czasem, by zdobyć popularność, wystarczy dobry pomysł i... rzesza krytykujących internautów.

>>Czytaj także: Aplikacja Skype dla Androida ma problemy z bezpieczeństwem

Sonda
Podoba Ci się piosenka "It's Firday"?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Rebecca Black stała się gwiazdą internetu, po tym jak jej utwór "It's Firday" został okrzyknięty "najgorszym utworem wszech czasów". Internauci, choć nie pozostawili na 13-latce suchej nitki, bez wątpienia przyczynili się do jej ogromnej popularności.

Nieznana jeszcze kilka tygodni temu dziewczyna dzięki YouTube jest dziś multimilionerką, a na przygotowanie teledysku wydała zaledwie dwa tysiące dolarów.

Teledysk odtworzono już ponad 100 milionów razy, co udało się do tej pory zaledwie 43 filmom z serwisu YouTube. Nastolatce wciąż jednak daleko do Justina Biebera, również wzbudzającego olbrzymie kontrowersje w sieci. Jego utwór "Baby" ma już ponad pół miliarda odsłon, czym wygrywa znacznie nawet z Lady Gagą - jej "Bad Romance" obejrzano ponad 368 mln razy.

>>Czytaj także: Koniec społecznościowej przeglądarki Flock


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Mashable