Teledysk piosenki "Firday" obejrzało na YouTube już ponad 100 milionów internautów z całego świata.
YouTube planuje znacznie zwiększyć wydatki na rozwój serwisu i tworzenie treści wysokiej jakości, jednak czasem, by zdobyć popularność, wystarczy dobry pomysł i... rzesza krytykujących internautów.
Rebecca Black stała się gwiazdą internetu, po tym jak jej utwór "It's Firday" został okrzyknięty "najgorszym utworem wszech czasów". Internauci, choć nie pozostawili na 13-latce suchej nitki, bez wątpienia przyczynili się do jej ogromnej popularności.
Nieznana jeszcze kilka tygodni temu dziewczyna dzięki YouTube jest dziś multimilionerką, a na przygotowanie teledysku wydała zaledwie dwa tysiące dolarów.
Teledysk odtworzono już ponad 100 milionów razy, co udało się do tej pory zaledwie 43 filmom z serwisu YouTube. Nastolatce wciąż jednak daleko do Justina Biebera, również wzbudzającego olbrzymie kontrowersje w sieci. Jego utwór "Baby" ma już ponad pół miliarda odsłon, czym wygrywa znacznie nawet z Lady Gagą - jej "Bad Romance" obejrzano ponad 368 mln razy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|