Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

X Spodek 2.0: ebiznes, ochrona danych, usability i fanboje

PATRONAT MEDIALNY 01-02-2010, 04:00

W najbliższy wtorek, 2 lutego 2010 r. w Oku Miasta w Katowicach odbędzie się dziesiąte spotkanie z cyklu Spodek 2.0. Tym razem będzie mowa o pozyskiwaniu funduszy na startup, możliwościach sieci nowej generacji (NGN), ochronie danych osobowych, usability i tworzeniu fanbojów.

Agenda najbliższego Spodka w Katowicach przedstawia się następująco:

1. "Jak działa i inwestuje inkubator z działania 3.1? - czyli jak pozyskać do 200tys. Euro na własny startup" - Marcin Łuczyn, Trinity AdVenture

2. "NGN są na Śląsku! ...ale gdzie są nowe modele biznesowe?" - Wojciech Apel 3s.pl. Za sprawą firm z klastra Śląskiej Grupy Telekomunikacyjnej w katowickiej aglomeracji funkcjonuje nowoczesna, światłowodowa infrastruktura sieciowa zdolna realizować usługi sieci nowej generacji (NGN). Problem w tym, że "zdolna realizować" nie oznacza jeszcze, że "realizuje", bo aby potencjał NGN wykorzystać potrzebne są usługi, usługodawcy i przekonani do korzystania z tych usług klienci. W trakcie prezentacji możliwości NGN sformułowane będzie zaproszenie współtworzenia nowych usług.

3. "Obowiązki przedsiębiorcy internetowego w zakresie ochrony danych osobowych" - Michał Sztąberek - prawnik, współwłaściciel firmy doradczo-szkoleniowej iSecure. Celem prelekcji jest zaznajomienie uczestników Spodka 2.0 z  najważniejszymi obowiązkami, jakie nakłada na przedsiębiorców internetowych (np. sklepy internetowe, portale społecznościowe, fora, porównywarki ofert etc.) ustawa o ochronie danych osobowych. Będzie można dowiedzieć się m.in. czym są obowiązki informacyjne, jak powinna wyglądać zgoda na przetwarzanie danych, a także co składa się na dokumentację ochrony danych osobowych.

4. "Usability - narzędzia niskobudżetowe, z których warto i nie warto korzystać" - Grzegorz Rusiecki. Prelekcja będzie odpowiedzią na rosnącą liczbę pytań o to, w jaki sposób poprawiać użyteczność w projektach niskobudżetowych, w przypadku których nie mamy możliwości zlecenia etapu projektowania/badania/audytu wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej.

 5. "Co internet namieszał w budowaniu marki, czyli jak tworzyć fanbojów" - Paweł Tkaczyk midea.pl

Szczegóły na stronie spodek20.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *