Vectra ułatwia... rezygnację z usług

03-06-2009, 12:17

Operator Vectra, chcąc ułatwić klientom przetrwanie kryzysu, skrócił okresy zobowiązań umów promocyjnych i zniósł kary za zerwanie umowy dla osób, które utraciły pracę.

Vectra zmieniła zasady sprzedaży usług dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej - kupowanych zarówno pojedynczo, jak i w tzw. paczkach.

Skróceniu ulegają dotychczasowe okresy zobowiązań, wynikające z korzystania z różnych promocji. Umowy zawierane dotychczas na 12 miesięcy zachowują swoje postanowienia przez okres 9 miesięcy. Dłuższe umowy są skracane z 24 do 18 miesięcy.

Możliwe jest też zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy stracił zatrudnienie.

Ponadto oferta "Happy Hours" to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, do których dociera Vectra.


Źródło: Vectra
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Kwiecień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930