Tomasz Lis i Gary Vaynerchuk gośćmi konferencji Internet Poland

PATRONAT BRANŻOWY 03-11-2011, 12:48

Jeśli chcesz za darmo wziąć udział w konferencji Internet Poland, to spróbuj swoich sił w konkursie Dziennika Internautów. Tegorocznym gościem specjalnym imprezy będzie Gary Vaynerchuk, który przeprowadzi prelekcję na żywo z Nowego Jorku. W czasie Forum IAB zostaną też przedstawione szczegóły dotyczące nowego opiniotwórczego serwisu internetowego, nad którym od miesięcy pracuje Tomasz Lis.

– Nazywam ten projekt "polskim Huffington Post" – mówi Tomasz Lis, dodając, że w mediach elektronicznych od lat nie wystartowało nic tak dużego. W przedsięwzięcie angażuje się kilkanaście osób, a jego budżet jest wielomilionowy. Serwis ma ruszyć na początku 2012 r.

Zdobywca dziewięciu Wiktorów i trzech tytułów Dziennikarza Roku zapowiada, że chce tym projektem obalić obowiązujące dziś reguły podawania wiadomości – nie tylko w portalach, ale w ogóle w mediach informacyjnych. Tomasz Lis przekaże więcej szczegółów tylko raz i tylko w jednym miejscu – 8 listopada o godz. 11.10 wystąpi na Forum IAB Polska w hali MT na ul. Marsa 56c w Warszawie.

Gary Vaynerchuk z kolei to ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, wideobloger oraz autor książek poświęconych branży social media. Potęgę e-commerce dostrzegł już w 1997 r., gdy założył internetowy sklep z winami. W ciągu kilku lat sklep zyskał miano kultowego, a jego roczne obroty liczone są obecnie w dziesiątkach milionów dolarów. Vaynerchuk prowadzi też agencję VaynerMedia, która doradza największym światowym korporacjom. Tematem przewodnim jego wystąpienia będzie wydana w kwietniu książka „Thank you economy”.

– Gary Veynerchuk to światowej sławy specjalista mediów społecznościowych, a jego wystąpienia to prawdziwe show – mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska. – Forum IAB słynie już z tego, że prelegentami są najbardziej gorące nazwiska w branży. Tak samo jest także tym razem, a zapowiedziana prelekcja Gary’ego to najlepszy ku temu przykład.

Sześć „stref wtajemniczenia” branży interaktywnej

Wchodząca w skład Internet Poland Conference&Expo część wystawiennicza obejmuje ponad 5000 m kw. powierzchni. Między stoiskami zostało zaplanowanych sześć specjalnych stref prezentacyjnych, na których znajdziemy wszystkie firmy, które zdecydowały się wykup stoiska. W ciągu dwóch dni strefy będą miejscem ponad 120 prezentacji.

– Stworzenie sześciu stref uważamy za optymalne rozwiązanie, zapewniające, że każdy wystawca będzie mógł zaprezentować swoje portfolio wszystkim odwiedzającym nasze targi – komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. Podział stref prezentacyjnych przedstawia się następująco:

  • Strefa Główna
  • WoMM Social Media, Mobile Marketing, Advergaming
  • Brand Advertising, Reklama Bahawioralna, Video on Line
  • Technologie, Ad Aserwery, Usability
  • Wydawcy, Agencje, Badania, E-Commerce
  • SEM, Performance Marketing, E-mail Marketing

Honorowy patronat nad Internet Poland Conference&Expo 2011 zdecydował się objąć Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE), co według Jarosława Sobolewskiego będzie miało wydatny wpływ na podniesienie rangi wydarzenia.

Lista partnerów Internet Poland jest naprawdę imponująca – mówi dyrektor generalny IAB Polska. Tworzą ją zarówno prywatne firmy, jak i organizacje oraz stowarzyszenia branżowe, media biznesowe i marketingowe, a także przedstawicielstwa administracji państwowej. Dziennik Internautów sprawuje nad imprezą patronat branżowy.

Wygraj wejściówki na Internet Poland

Przypominamy o konkursie DI, w którym można zdobyć jedną wejściówkę na wszystkie wydarzenia w ramach Internet Poland Conference&Expo oraz trzy wejściówki na część targową konferencji. Więcej szczegółów w artykule pt. Rozdajemy 4 wejściówki na Internet Poland.


  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031