Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Telefonia Dialog podała raport nt. wyników finansowych za 2008 rok. Firma odnotowała 10% wzrost przychodów z tytułu pozyskiwania abonentów i sprzedaży nowych usług. Wygląda na to, że kryzys finansowy na razie nie dotknął tego operatora.

W 2008 roku Telefonia Dialog przełamała ogólnorynkowy trend odchodzenia od telefonii stacjonarnej i zwiększyła liczbę abonentów korzystających z usług głosowych na bazie własnej sieci.

Jak dowiadywaliśmy się nieoficjalnie u innych operatorów - większość z nich przedstawia klientom telefon stacjonarny jako uzupełnienie oferty dostarczenia internetu lub/i pakietów TV. Tymczasem na koniec 2008 roku spółka obsługiwała 417,2 tys. linii dzwoniących w ramach swojej sieci. Wzrosła również – o 83% w stosunku do 2007 roku – liczba klientów w oparciu o obcą infrastrukturę: na koniec 2008 roku było ich 162,1 tysiąca.

Niezależnie Telefonia Dialog budowała silną bazę klientów internetowych – pod koniec grudnia ubiegłego roku spółka posiadała 136,8 tys. abonentów internetowych, w tym 8,6 tys. użytkowników usługi BSA, co oznacza dynamikę w stosunku do 2007 roku odpowiednio 120% i 412%.

Stabilna baza klientów była bardzo ważna w kontekście wprowadzenia w 2008 roku do oferty nowych usług multimedialnych. Obok telefonu i internetu abonenci Dialogu mogli skorzystać z cyfrowej telewizji i wideo na żądanie.

W 2008 roku Telefonia Dialog pracowała również nad wprowadzeniem usług telefonii komórkowej jako operator wirtualny (MVNO). Od sierpnia 2008 roku do stycznia 2009 roku trwały testy techniczne platformy MVNO. Spółka zakłada wdrożenie projektu i komercyjne uruchomienie usługi w drugiej połowie 2009 roku. Usługa telefonii komórkowej będzie w pierwszym etapie skierowana do własnej bazy klienckiej i pojawi się jako kolejna usługa w pakiecie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Bankier.pl liczy zyski

Źródło: Telefonia Dialog