Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google rozpoczęło beta testy platformy AdSense przeznaczonej dla urządzeń przenośnych. Do współpracy zaprosiło wybranych dostawców treści online, którzy mają mobilne wersje swoich stron.

Zaproszenie do testów mobilnego AdSense otrzymał m.in. bloger prowadzący serwis Self Made Minds. W e-mailu od Google przeczytał informację o tym, że firma zamierza przeprowadzić testy na działających stronach, aby potem udoskonalić swój produkt opierając się na opiniach użytkowników.

Reklamy będą składać się z dwóch linijek tekstu zawierających od 12 do 18 znaków, w zależności od użytego w tekście języka. W trzeciej linijce będzie znajdować się adres strony internetowej i link "zadzwoń" - obecny wtedy, gdy reklamodawca podał numer telefonu kontaktowego.

Aby wyświetlać reklamy AdSense dla urządzeń mobilnych strona internetowa musi być napisana w języku WML (Wireless Markup Language), XHTML (Extensible Hypertext Markup Language) albo CHTML (Compact HTML).

Polscy użytkownicy w swoich urządzeniach przenośnych nie zobaczą na razie reklam od Google. Wśród trzynastu krajów, w których dostępne są już mobilne reklamy nie ma jeszcze Polski.

Google dołącza reklamy do wyników wyszukiwania dla urządzeń mobilnych od końca ubiegłego roku. Reklama dla urządzeń mobilnych jest dla nas ogromną szansą, biorąc pod uwagę fakt, że na całym świecie w użytku jest ich już ponad trzy miliardy - powiedział Dilip Venkatachari z Google Inc. Jak duży jest to rynek można przekonać się, gdy liczbę urządzeń przenośnych porówna się do liczby komputerów PC, których jest na świecie około miliarda.

Więcej informacji na temat reklam dla urządzeń przenośnych można przeczytać w centrum pomocy AdWords.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Yahoo