Proseed: me-commerce i strategie w płatnościach

13-02-2012, 20:25

W nowym magazynie Proseed można przeczytać o trupach w szafach startupów, o tym, jak sprzedawać korporacji, co to jest me-commerce i nowych strategiach w płatnościach. Przedsiębiorcy dowiedzą się, jak w e-biznesie otrzymać od e-klienta realne pieniądze i jak zarobić na randkach.

Okładka magazynu Proseed 19Henryk Kułakowski, szef MASSPAY, mówi jak i po co walczyć o patenty, Craig Cartier z Frost&Sullivan ocenia rynek mobilnych stron i aplikacji. Kancelaria Wierzbowski Eversheds pisze o wykorzystaniu SMS-ów w płatnościach, a Marek Wylon z Ganymede opowiada, jak zarobić na wirtualnej walucie.

W nowym magazynie można też znaleźć felietony Marcina Grodzickiego, Mariusza Wesołowskiego i Michała Śliwińskiego; odpowiedź na pytanie, jak sprzedawać korporacjom, lektury przedsiębiorcy, narzędzia do pracy zdalnej, modele biznesowe i relację ze Startup Asia z Singapuru.

Czytaj też: Obama chce wesprzeć startupy

Magazyn Proseed to magazyn opisujący praktyczne strony zakładania startupu, prowadzenia biznesu, finansowania przedsięwzięć oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Dostępny jest za darmo, dla subskrybentów - należy zarejestrować się na stronie proseedmag.pl/subskrypcja

16 lutego br. do serwisu Audioteka.pl trafi Proseed Audio, czyli magazyn w formie audiobooka, który ma trwać 150 minut.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Kwiecień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930