Poznaj nowy sposób na zakup biletu komunikacji miejskiej

25-07-2019, 20:09

Osoby przemieszczające się tramwajami, metrem czy autobusem mogą już korzystać z możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji mobilnej IKO. Usługa realizowana przez moBilet jest dostępna w większości miast w Polsce.

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo mogą już korzystać z możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji mobilnej IKO. Żeby kupić bilet na autobus, tramwaj lub metro wystarczy wybrać: miasto, rodzaj i liczbę biletów oraz konto, z którego chcemy zapłacić. W przypadku kontroli należy okazać bilet w telefonie – nie wymaga to logowania do aplikacji. 

W trakcie zakupu biletu w aplikacji IKO, w zależności od wymagań danej miejscowości, może pojawić się dodatkowa prośba o podanie np. numeru linii autobusu, numeru bocznego pojazdu lub innej informacji wymaganej przez przewoźnika.

Aplikacja może też poprosić o potwierdzenie zakupu PIN-em do aplikacji. Jeśli często kupujemy ten sam rodzaj biletu, można dodać go do Ulubionych – dzięki temu każdy kolejny zakup zajmie mniej czasu. Obsługa biletu w aplikacji IKO ma unikalną funkcję – na 2 minuty przed końcem ważności biletu czasowego, jego posiadacz otrzymuje w telefonie powiadomienie o kończącym się okresie ważności biletu.

Zdaniem Łukasza Kuca, dyrektora Biuro Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim, przydatna, szczególnie teraz – w okresie wakacji, jest np. możliwość kupienia w aplikacji ubezpieczenia podróżnego i to tuż przed podróżą chociażby czekając na odprawę bagażu na lotnisku. W IKO można czasowo zablokować kartę, a także łatwo i szybko zeskanować i zapłacić fakturę. 

Najnowsza wersja aplikacji IKO zawierająca funkcję zakupu biletów komunikacji miejskiej jest już dostępna w sklepach z aplikacjami.

Źródło: PKO BP


  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930