Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wbrew pojawiającym się wcześniej pogłoskom, koncern Sony nie zamierza obniżać ceny swej najnowszej konsoli w Europie. Zamiast obniżkami, firma chce zachęcić do nabycia Playstation 3 nowym "pakietem startowym".

Słabe wyniki sprzedaży PS3 były powodem pojawienia się spekulacji o rychłej obniżce ceny urządzenia w celu zmniejszenia przepaści między produktem Sony a konsolami konkurencji. O ewentualnej zmianie polityki cenowej, przy okazji redukcji zatrudnienia w firmie, mówił w jednym z wywiadów prezes koncernu - Ryoji Chubachi.

Obniżka ceny konsoli w Stanach Zjednoczonych o 100 dolarów była najwyraźniej jedynie krótkim zabiegiem marketingowym, na powtórkę którego w Europie nie mamy co liczyć. Zamiast tego, Sony chce po starej cenie sprzedawać model wyposażony w dysk 60 GB, do którego gratis dołączony zostanie drugi kontroler gry oraz dwie pozycje: "MotorStorm" i "Resistance: Fall of Man".

Sony nie ujawnia liczby promocyjnych pakietów, wiadomo jednak, iż ich wprowadzenie podyktowane jest chęcią osiągnięcia konkretnej liczby sprzedanych konsol, po czym oferta Sony ma wrócić do poprzedniego kształtu.

Czy jednak bonusy dołączone do urządzenia skłonią klientów mimo wszystko do wyłożenia większych pieniędzy, niż w przypadku konkurencyjnych produktów? Obok wysokiej ceny nadal pozostał bowiem główny mankament PS3, jakim jest ciągle znikoma ilość tytułów przygotowanych na nową konsolę.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Der Standard