PKO BP - trwa awaria bankowości internetowej i mobilnej

26-10-2018, 14:22

Od południa trwa awaria w banku PKO BP. Niedostępne są serwisy internetowe (iPKO oraz Inteligo), a także niemożliwe jest zalogowanie się do aplikacji mobilnej banku - IKO.

Według serwisu Downdetector.pl awaria trwa od godz. 12:26. Klienci banku nie mogą wejść na strony bankowości internetowej, zarówno iPKO jak i Inteligo, nie mogą także skorzystać z aplikacji moblinej.

Na swoim profilu na Facebooku

oraz Twitterze

przedstawiciele banku informują o problemach technicznych, ale nie podają powodów ani rozmiarów awarii, ani przewidywanego czasu przywrócenia działania serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. W rzeczywistości dostęp do serwisów nie jest utrudniony, tylko go brak. Aplikacja się uruchamia, ale nie można się do niej zalogować. Nie działają także serwisy Obligacjeskarbowe.pl i biuro maklerskie PKO.

Wcześniej, przed południem i wystąpieniem opisywanej awarii, klienci zgłaszali problemy z działaniem kart płatniczych. Obecnie karty powinny już działać, ale bank przyznaje, że mogą wystąpić jeszcze problemy z korzystaniem z niektórych bankomatów.

Po przywróceniu bankowości internetowej i mobilnej klienci powinni zalogować się na swoje konta by sprawdzić, czy np. zrealizowane zostały zaplanowane transakcje i czy wszystko na koncie się zgadza.


  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930