Nielsen chce badać legalność filmów w Sieci

05-12-2007, 13:58

Usługę pozwalającą na weryfikację legalności plików wideo publikowanych w internecie ma zamiar dostarczyć firma Nielsen - podaje The Wall Street Journal.

Usługa ma być adresowana zarówno do dostawców treści, jak i operatorów internetowych serwisów społecznościowych. WSJ podaje, że Nielsen ma zamiar nią zainteresować m. in. NBC Universal, Discovery Channel, Google oraz News Corp (dwie ostatnie firmy zostały już ponoć powiadomione o mającej się ukazać usłudze).

Usługa ma nosić nazwę Digital Media Manager i według WSJ będzie dostępna w przyszłym roku, na wiosnę. W przedsięwzięciu bierze udział firma Digimarc Corp dostarczająca technologię cyfrowych znaków wodnych.

Oficjalne ogłoszenie na temat Digital Media Manager może ukazać się jeszcze dziś.

Źródło: WSJ, Reuters
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31