Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Poczta Polska: Neokartka także dla firm, czyli więcej poczty hybrydowej

12-04-2013, 13:59

Firmy mogą prze internet zamawiać wysyłanie tradycyjnych kartek. O ich nadanie i doręczenie zatroszczy się Poczta Polska, która od pewnego czasu rozwija tzw. usługi hybrydowe.

Na początku tego roku Poczta Polska wprowadziła usługę Neokartka, która pozwala na wysłanie tradycyjnej kartki pocztowej za pośrednictwem internetu. Jest to element cyfrowej ofensywy Poczty Polskiej, która ma zamiar rozwijać usługi hybrydowe, łączące pocztę elektroniczną z tradycyjną.

Dziś Poczta Polska poinformowała, że Neokartka jest dostępna także dla firm. Aby skorzystać z usługi, trzeba poprzez e-mail skontaktować się z biurem obsługi klienta Poczta Polska Usługi Cyfrowe (szczegóły pod adresem neokartka.pl/do/page/biznesowa).

Zamówienie realizowane jest na dwa sposoby: z wykorzystaniem istniejących motywów lub korzystając z materiałów przesłanych przez Klienta. Neokartki drukowane są w formacie A5 i dostarczane w formie tradycyjnej pod wskazany adres. Dla firm może to być nowy sposób na wysłanie zaproszeń, podziękowań lub po prostu reklam/ofert.

Więcej hybryd w Poczcie Polskiej

Nie jest to pierwsza hybrydowa usługa Poczty Polskiej dla firm. Już wcześniej operator wdrożył pocztę hybrydową, która pozwala na nadanie przesyłki elektronicznie. Ta przesyłka jest drukowana, kopertowana najbliżej miejsca doręczenia i przekazywana do odbiorcy w formie papierowej. Skorzystanie z tej starszej usługi wymaga jednak zadeklarowania wolumenu nadań przesyłek, jednorazowo na poziomie co najmniej 5000 sztuk. Neokartka wydaje się usługą bardziej elastyczną, przygotowaną także dla klientów o mniejszych oczekiwaniach.

Sonda
Co pomyślałeś, gdy usłyszałeś o neokartce dla firm?
  • super, przyda się!
  • więcej papier-spamu?
  • nie obchodzi mnie to
wyniki  komentarze

Poczta Polska ogłaszała, że planuje także wdrażanie "odwróconej hybrydy". Ponadto operator chciałby udostępniać usługi związane z e-administracją.

Tymczasem rynkowi konkurenci PP chcieliby jeszcze głębszej liberalizacji rynku. Razi ich to, że Poczta Polska ciągle pełni funkcję "operatora wyznaczonego", niezależnie od utraty monopolu na najlżejsze przesyłki. Z drugiej strony aktywność Poczty Polskiej we wdrażaniu nowych usług sugeruje, że ostatnie zmiany w prawie pocztowym i w samym przedsiębiorstwie stymulują jego innowacyjność.

Czytaj także: Monopol Poczty Polskiej - on wreszcie znika czy nie?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING