Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wszystkie strony na Facebooku już z Timeline

01-04-2012, 18:41

Timeline, czyli nowy układ witryn na Facebooku, ustawiony został już domyślnie dla wszystkich stron w społecznościowym portalu. Wkrótce całość będzie wykorzystywana także na profilach użytkowników.

Przełączanie motywów stron na ten wykorzystujący linię czasu (Timeline) rozpoczęło się już pod koniec tygodnia, a w sobotę wieczorem Facebook poinformował, że proces ten został pomyślnie zakończony.

Czytaj także: Facebook obawia się skutków pozwu

Wśród najważniejszych nowości związanych z nowym układem, warto wymienić m.in. możliwość dodania zdjęcia okładkowego (Cover Photo), które wyświetlane jest na górze strony. Łatwiej wyróżnić można również aktywność znajomych, a także przypinać wybrane wpisy, by widoczne były dłużej na stronie.

W znacznie prostszy sposób przedstawimy też historię firmy, uwzględniając najważniejsze momenty w jej rozwoju, które datować możemy na długie lata przed stworzeniem strony na Facebooku. Dla administratorów wygodny z pewnością okaże się również nowy panel, który w jednym miejscu gromadzi najważniejsze informacje związane z aktywnością użytkowników. W znacznie łatwiejszy sposób uzyskamy dostęp do dziennika aktywności innych administratorów danej strony.

Układ Timeline na Facebooku
fot. - Układ Timeline na Facebooku
Więcej o Timeline można przeczytać m.in. w przygotowanym niedawno przez agencję Socializer e-booku. Nowy układ stron przez wielu odbierany jest jako próba stworzenia "internetu w internecie". Facebook, umożliwiając tworzenie firmom dopasowanych do siebie stron w społecznościowej usłudze, pozwala im na coraz wyraźniejsze odróżnienie się od konkurentów, a docelowo zmniejsza przez to znaczenie standardowych stron firmowych.

Czytaj także: Facebook kupuje patenty przeciwko Yahoo


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Facebook, ZDNet