Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Przedostatnia pula stoisk wystawienniczych na marcową edycję Targów eHandlu jest już w sprzedaży. Na dwa miesiące przed targami ponad połowa dostępnych stoisk została już wyprzedana.

Od momentu udostępnienia poprzedniej - grudniowej - puli do grona wystawców dołączyły takie marki, jak: RABEN, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Sygnity, Ceneo oraz Sofort.com. Organizatorzy chcą, aby co najmniej 20% wystawców przybyło spoza Polski.

Stoiska oferowane są w pięciu pulach różniących się ceną, datą sprzedaży oraz lokalizacją stanowiska (inne sektory). Celem Targów eHandlu jest zapewnienie idealnych warunków do integracji środowiska i kontaktów biznesowych.

Czytaj też: IT w medycynie 2012 - nowości i zalecenia

Podczas drugiej edycji Targów eHandlu 2 marca w Poznaniu ma się pojawić 110 wystawców z całej Europy i ponad 1000 przedstawicieli sklepów internetowych, którzy chętnie będą wymieniać się doświadczeniami.

Więcej informacji o targach można znaleźć pod adresem: targiehandlu.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Targi eHandlu