Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Apple nie śpieszy się z iPadem 3

17-09-2011, 10:44

Producent z Cupertino pomimo gotowych prototypów nowej wersji urządzenia nie będzie się śpieszył z jego premierą. Wszystko ze względu na brak innego tabletu, który byłby dla niego bezpośrednim zagrożeniem.

Analityk Mark Moskowitz pracujący dla J.P. Morgan ujawnił, że rozmowy z przedstawicielami przemysłu wskazują wyraźnie, iż na iPada 3 nie ma co liczyć w 2011 roku. Korporacja z Cupertino zwyczajnie nie ma powodów, dla których miałaby teraz udostępniać nowy sprzęt.

Czytaj także: Część iPadów 3 wyprodukowana zostanie w Brazylii

Sonda
Apple jest obecnie bezkonkurencyjne na rynku tabletów?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

- Z naszego punktu widzenia, Apple nie powinno się teraz śpieszyć - powiedział Moskowitz. - Na razie inni producenci tabletów nie odnieśli zbyt dużych sukcesów i taki trend może się utrzymać jeszcze przez dużą część 2012 roku.

Prace Apple'a nad nową wersją iPada nie są tajemnicą, a doniesienia o pierwszych podzespołach do kolejnego tabletu firmy pojawiały się już w lipcu. Mówiło się wtedy o tym, że ma być dostępny w białym kolorze, a także posiadać ekran o większej rozdzielczości. Według serwisu AppleInsider urządzenie ma też być stworzone według "nowego projektu", jednak tego typu ogólnikowe informacje towarzyszą premierze niemal każdego nowego produktu Apple'a.

Moskowitz zauważa także, że obecni producenci tabletów nawet w części nie są w stanie dorównać Apple'owi. Porażka TouchPada od HP poprzedziła marne wyniki PlayBooka stworzonego przez RIM. Jak poinformował w piątek producent smartfonów BlackBerry, udało mu się sprzedać zaledwie 200 tysięcy tabletów. To bardzo bardzo niewiele w porównaniu do 9,25 miliona iPadów, które trafiły do użytkowników w ostatnim kwartale.

Czytaj także: Milion aplikacji dla iOS i Androida


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: AppleInsider



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR