Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

28 września w Krakowie odbędzie się kolejne (już czwarte) spotkanie EduCamp, tym razem poświęcone mediom w edukacji. Będzie to kolejna okazja, aby o problemach współczesnej edukacji porozmawiać w sposób luźny i niewymuszony, ale na profesjonalnym poziomie.

Spotkanie odbędzie się w klubie Lizard King przy ul. św. Tomasza o godzinie 18:00. Formułę konferencji ciągle określają trzy reguły: profesjonalne, nieformalne i otwarte. Profesjonalne, bo zaproszeni będą eksperci, którzy zaprezentują rozwiązania i idee, a także będą mogli nawiązać kontakty. Nieformalne, bo to spotkanie bez krawatów - po prostu spotkanie i rozmowa. Otwarte, bo uczestnictwo nic nie kosztuje i przyjść może każdy.

Tematem krakowskiej edycji EduCampu mają być "Media w edukacji". W spotkaniu wezmą udział eksperci z dziedzin związanych bezpośrednio lub pośrednio ze szkoleniami, oświatą, branżą Human Resources, nowymi mediami i internetem. Organizatorzy mówią, że ma być "kilka gwiazd", ale nie są znane szczegóły. Możliwe, że niektórzy uczestnicy przypomną sobie dzieciństwo.

Poruszone będą tematy takie, jak:

  • rola edukacyjna telewizji, prasy i radia,
  • budowanie własnej marki w social media,
  • wyzwania edukacji medialnej,
  • nowe media - wyzwanie czy przejściowa moda.

Oczywiście główny nacisk położony będzie na rolę i znaczenie mediów w uczeniu się i nauczaniu. Konferencja ma służyć dostarczeniu świeżych informacji dotyczących szybko rozwijającej się edukacji i proponować działania związanych z nowoczesnym kształceniem. Jest to również miejsce prezentacji nowych projektów. Więcej informacji na temat spotkania będzie można znaleźć na stronie krakow.educamp.pl.

>>> Czytaj także: Koreańskie szkoły rezygnują z papierowych podręczników


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *