System śledzenia paczek w Poczcie Polskiej za 16,7 mln zł

, 29-06-2011, 14:53

Sygnity S.A. zawarła umowę z Pocztą Polską S.A. na rozwój Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego do rejestracji oraz monitorowania wybranych rodzajów przesyłek pocztowych – w szczególności paczek, przesyłek kurierskich i wartościowych.

Sonda
Śledzisz przesyłki przez internet?
  • tak
  • nie
  • nie mam takiej potrzeby
wyniki  komentarze

Zintegrowany System Teleinformatyczny (ZST), wykonany przez Sygnity S.A. dla Poczty Polskiej, prawdopodobnie jest największym rozwiązaniem tego typu w kraju. Działa w 14 największych sortowniach i w ponad 200 tzw. punktach przeładunkowych oraz placówkach Poczty Polskiej posiadających służbę doręczeń.

ZST umożliwia elektroniczny nadzór nad obsługą przesyłek wybranych typów (paczki, przesyłki kurierskie, przesyłki wartościowe, przesyłki pobraniowe). Za pośrednictwem systemu można prognozować obciążenie poszczególnych sortowni czy punktów przeładunkowych i na tej podstawie odpowiednio alokować zasoby firmy.

>> Czytaj też: Poczta obiecuje poprawę (aktualizacja)

W celu sprawnej obsługi systemu skomputeryzowane zostały kluczowe stanowiska pracy w Poczcie Polskiej. Pracownicy wyposażeni zostali także m.in. w komputery mobilne ze skanerami kodów kreskowych zapewniające stałą łączność z systemem. Całość rozwiązania wspiera 12 serwerowni.

Śledzenie paczki w Poczcie Polskiej
fot. - Śledzenie paczki w Poczcie Polskiej
- System śledzenia przesyłek jest całkowicie polskim, nowoczesnym oprogramowaniem, opracowanym na podstawie dogłębnej, profesjonalnej analizy procesów logistycznych zachodzących w Poczcie Polskiej. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy współpracować z Pocztą Polską – mówi Magdalena Taczanowska, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży odpowiedzialna za sektor publiczny w Sygnity S.A.

Zintegrowany System Teleinformatyczny, wykorzystywany do śledzenia przesyłek, został uruchomiony w Poczcie Polskiej w 2010 r. Podpisany właśnie dokument umożliwia rozwijanie ZST o nowe funkcjonalności została zawarta do końca 2013 roku. Umowa o wartości 16,7 mln zł obejmuje dokonywanie zmian w systemie, w tym konsultacje, prace programistyczne i wdrożeniowe oraz serwis ze wsparciem administracyjnym.

Za pośrednictwem strony internetowej www.poczta-polska.pl klienci mogą korzystać ze specjalnej wyszukiwarki i sprawdzić status nadanej przesyłki bez wychodzenia z domu.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji

Warto przeczytać:

Komentuj na Facebooku
Komentarze
comments powered by Disqus
Komentarze archiwalne    Zobacz wszystkie (7)
To warto przeczytać










  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Serwisy specjalne:
Wydarzenia:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2014 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.