Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google Analytics połączy się z Webmaster Tools

09-06-2011, 13:29

Popularne narzędzia Google'a już wkrótce zostaną zintegrowane w jednej usłudze. W panelu Google Analytics znajdziemy informacje do tej pory wyświetlane wyłącznie w Webmaster Tools.

Choć witryny społecznościowe stanowią coraz większe zagrożenie dla Google'a, wyszukiwarkowy gigant wciąż może się pochwalić wieloma darmowymi narzędziami, z których korzystają dziesiątki milionów użytkowników.

>>Czytaj także: Jak wyłączyć rozpoznawanie twarzy na Facebooku

Sonda
Korzystasz z Google Analytics?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Tym razem Google ogłosił kolejne nowości związane z usługą Analytics, która wykorzystywana jest przede wszystkim do monitorowania ruchu na stronach internetowych. Dzięki prostemu skryptowi wydawcy mogą badać zachowanie użytkowników, a od kilku miesięcy także obserwować zarobki w Google Adsense. 

Mountain View poinformowało wreszcie, że Analytics wzbogaci się również o informacje, które do tej pory serwowało wyłącznie Webmaster Tools. W efekcie wydawcy będą mieli pod ręką więcej danych na temat tego, jak internauci zachowywali się w wyszukiwarce, zanim trafili do konkretnej witryny.

Nowa funkcja w Google Analytics
fot. - Nowa funkcja w Google Analytics
Jak można się było domyślać, integracja nie będzie polegała wyłącznie na dodaniu nowej zakładki do narzędzia Analytics, lecz dane mają być czytelnie zintegrowane, by jak najlepiej służyć właścicielom stron. Już teraz wiadomo między innymi, że wkrótce będziemy mogli w ten sposób sprawdzić na przykład średnią pozycję witryny czy jej współczynnik klikalności (CTR).

>>Czytaj także: Microsoft rozważa stworzenie własnych tabletów z Windows 8


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Analytics Blog