Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Trusted Shops stawia w Polsce na silnych partnerów

20-04-2011, 17:16

Na wtorkowej konferencji prasowej w warszawskim biurze Trusted Shops firma poinformowała o nowych partnerach i klientach, których pozyskała na polskim rynku. Marka nawiązała współpracę z platformami: IAI-Shop.com, Tradoro oraz SOTE, a także podpisała umowę z serwisami Groupon.pl oraz Sklep-Presto.pl

Trusted Shops to założone w 1999 roku w Kolonii (Niemcy) przedsiębiorstwo zajmujące się certyfikacją sklepów internetowych. Audyt, któremu poddawani są sprzedawcy internetowi, uwzględnia ponad 100 szczegółowych kryteriów, takich jak m.in. przejrzystość cen, obsługa klientów oraz ochrona danych. Wynik audytu decyduje o przyznaniu Znaku Jakości. Do tej pory certyfikat Trusted Shops przyznano ponad 9 000 sklepów internetowych. Od października 2010 roku firma działa także na polskim rynku.

>> Czytaj: Trusted Shops wchodzi do Polski. Zaufanie do sklepów wzrośnie?

19 kwietnia br. Trusted Shops podpisało umowy z kolejnymi firmami z polskiego rynku e-commerce. Jedną z nich jest platforma IAI-Shop.com, tworzona przez IAI S.A. To jedna z największych polskich platform SaaS oferujących komplet usług dla sklepów internetowych. Jako pierwsza została w pełni zintegrowana z systemem Trusted Shops, dzięki czemu wszystkie sklepy, które z niej korzystają, posiadają strukturę zgodną z wymogami prawa polskiego.

– Dzięki partnerstwu z Trusted Shops nasze sklepy mogą przekonać odwiedzających swoje strony do tego, że warto im zaufać. Żaden inny system nie daje obecnie tak dużego bezpieczeństwa dla kupujących, jednocześnie zachowując atrakcyjne warunki dla sprzedających – podkreśla Paweł Fornalski, Prezes Zarządu i założyciel IAI S.A.

Dzięki spełnieniu kryteriów Trusted Shops sklepy, które powstają na platformie, są przygotowane, by szybko wprowadzić program Ochrony Kupującego i zamieścić na swojej stronie Znak Jakości Trusted Shops.

Również platforma SOTE przygotowuje się do integracji z Trusted Shops, zaś Tradoro jest już praktycznie gotowa.

– Dzięki współpracy platform z Trusted Shops właściciel nawet najmniejszego sklepu może być pewien, że platforma, na której funkcjonuje sklep spełnia wysokie standardy i jest bez zarzutu pod kątem szeregu wymagań prawnych. W efekcie naszej współpracy obniża się dla przedsiębiorców bariera wejścia do branży e-commerce - dodaje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce.

Trusted Shops podpisało również międzynarodową umowę z firmą Groupon, na mocy której także użytkownicy polskiego portalu już od pierwszych dni maja 2011 r. będą objęci programem Ochrony Kupującego Trusted Shops.

– Groupon jest firmą zorientowaną na szeroko rozumianą jakość. Zależy nam na zadowoleniu ze współpracy z nami zarówno ze strony partnerów, których usługi i produkty sprzedajemy, jak i klientów korzystających z naszej oferty każdego dnia. Możliwość potwierdzenia wysokich standardów jakości obsługi i bezpieczeństwa transakcji certyfikatem Trusted Shops jest jednym z istotnych elementów strategii rozwoju rynkowego firmy Groupon, opartej na zaufaniu użytkowników i parterów biznesowych – powiedział Marcin Szałek, Country Manager Groupon.pl.

Potwierdzenie wysokich standardów świadczonych usług jest istotne również dla Sklepu PRESTO, który właśnie przeszedł audyt wymagający spełnienia ponad stu kryteriów.

– Proces jest wymagający, ale warto mu się poddać. Procedura jego przeprowadzania jest opracowana naprawdę profesjonalnie i w efekcie mamy pewność, że dzięki współpracy z Trusted Shops każdy element w naszym sklepie jest skonstruowany w sposób maksymalizujący bezpieczeństwo klientów – mówi Łukasz Kozłowski, Kierownik Marketingu Sklepu PRESTO.

Ubiegły rok był dla Trusted Shops przełomowy – przedsiębiorstwo umocniło swoją pozycję lidera rynku, zwiększając liczbę certyfikowanych sklepów o ponad 40%. Obecnie firma ma ponad 9 000 klientów w całej Europie. Na etapie audytowania znajduje się jeszcze ok. 1000 sklepów.

– Rynek polski fascynuje ze względu na swój szybki rozwój. Dzięki nawiązanym strategicznym partnerstwom z kilkoma największymi podmiotami zyskują wszyscy: partnerzy – mogąc zaoferować swoim klientom produkt z certyfikatem bezpieczeństwa – i konsumenci, którzy dzięki naszym gwarancjom mogą czuć się pewnie w czasie robienia zakupów online – podkreśla Jean-Marc Noël, Dyrektor Zarządzający i założyciel Trusted Shops.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *