Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komtek: Smartfon to marketingowe medium dwustronnej komunikacji

09-06-2010, 11:50

Marketing mobilny to zbiór usług pozwalający na szybkie i skuteczne dotarcie do klientów przy użyciu urządzeń mobilnych – głównie smartfonów. Business Mobile Services firmy Komtek to grupa usług stworzona specjalnie dla biznesu, wykorzystująca interaktywność tych urządzeń do zarządzania partnerami handlowymi, a tym samym do zwiększenia ich skuteczności w sprzedaży.

Efektywność działania marketingu mobilnego opiera w główniej mierze na precyzyjnym dotarciu do odbiorcy, tworząc tym samym bezpośrednią relację z adresatem przesyłanych komunikatów. Ten rodzaj usług pojawił się na rynku wraz ze wzrostem popularności wiadomości SMS, wypierając inne, bardziej tradycyjne formy marketingu.

Obecnie wśród wykorzystywanych do działań marketingowych narzędzi, oprócz wiadomości SMS i MMS, znajdują się m.in. technologie WAP, nośniki reklamowe z funkcją Bluetooth, Java czy videostreaming. Posiadający wszystkie te funkcje smartfon stał się medium do dwustronnej, interaktywnej komunikacji.

>> Czytaj też: iAd zgarnie połowę rynku reklamy mobilnej?

Business Mobile Services korzysta z takich samych narzędzi pozwalających na interaktywną relację z odbiorcą komunikatów. O ile jednak tradycyjny marketing mobilny koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb indywidualnych konsumentów, BMS skierowany jest bezpośrednio do biznesu.

- Wszystkie usługi wykorzystywane na platformie eKOMTEK są nowością na polskim rynku. eKOMTEK to innowacyjne rozwiązanie, które w ramach szeroko rozumianego marketingu mobilnego staje się odrębną kategorią nazywaną Business Mobile Services – uważa Michał Tymczyszyn, prezes firmy Komtek.

Platforma posiada szereg funkcji, które w zależności od woli klienta mogą być na niej instalowane. Należy do nich np. system mLearningu, czyli szkoleń przeprowadzanych za pomocą samrtfonu. Klient może zdefiniować zakres wiedzy, który ma być przekazywany wybranej grupie odbiorców. mLearning pozwala zresztą nie tylko przekazywać wiedzę na temat produktów, ale również weryfikować ją za pomocą przesyłanych testów.

>> Czytaj też: 2012: Co umożliwi nam nasza komórka?

Inną ważną funkcją platformy eKOMTEK są badania rynkowe przeprowadzane przy użyciu urządzenia mobilnego. Jest to rozwiązanie pozwalające zbadać opinię wyselekcjonowanej przez klienta grupy osób na dowolny związany z daną branżą temat. Wyniki oraz analiza badań otrzymywane są niemalże natychmiastowo.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie:



    Ostatnie artykuły:


    fot. Samsung



    fot. HONOR