Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Trzecie spotkanie Silesia SEM

15-02-2010, 11:23

Silesia SEM, czyli trzecie spotkanie specjalistów od marketingu w wyszukiwarkach internetowych, odbędzie się 23 lutego 2010 roku we wtorek o godzinie 17:30 w Katowicach na Akademii Ekonomicznej. Jego organizatorem jest koło naukowe „Informaticus”.

Główną ideą przyświecającą Silesia SEM jest szerzenie wiedzy dotyczącej marketingu internetowego oraz integracja i nawiązywanie nowych relacji z ludźmi z branży. Podobnie jak na poprzednich spotkaniach, będą kontynuowane wątki dotyczące: strategii promocji w wyszukiwarkach internetowych, narzędzi pomiaru skuteczności prowadzonych zadań oraz niestandardowych form reklamy. Tematem przewodnim trzeciego spotkania jest analityka internetowa.

Spotkanie, podczas którego zostaną przedstawione dwie prezentacje merytoryczne, będzie miało następujący przebieg:

  1. 17:30 do 17:45 – Artur Strzelecki z AE Katowice
    Temat: Otwarcie Silesia SEM

  2. 17:45 do 18:25 – Wojciech Skarbek z firmy SEOLider
    Temat: Zaawansowane funkcje Google Analytics i ich znaczenie dla MSP
    Treść: Biznesowe cele strony internetowej (Klienci często myślą, że liczy się tylko pozycja. Czy to prawda? Czy raczej ważna była, jest i będzie sprzedaż/zamówienia?). Sposoby mierzenia podejmowanych działań w internecie i znaczenie tego dla firmy. Sposoby zwiększania współczynnika konwersji/współczynnika e-commerce.

  3. 18:25 do 18:40 – Przerwa

  4. 18:40 do 19:20 – Mariusz Gąsiewski, autor bloga Marketing w Internecie
    Temat: Dane a analizy, czyli jak efektywnie mierzyć używalność witryny
    Treść: Temat będzie bezpośrednio związany z analityką internetową i jej wykorzystaniem w optymalizacji kampanii reklamowych i serwisów internetowych. Najważniejsze zasady analityki internetowej. Na jakie rzeczy powinniśmy zwracać szczególną uwagę przy analizie używalności witryny. Jak należy czytać dane, aby określone działanie mogło zostać nazwane analizą.

Po spotkaniu, odbędzie się część mniej oficjalna, czyli umacnianie relacji biznesowych w studenckiej kawiarni przy herbatce.

>> Czytaj także: Silesia SEM - spotkanie specjalistów marketingu w wyszukiwarkach

Organizatorem spotkania jest koło naukowe „Informaticus” działające przy Katedrze Informatyki Akademii Ekonomicznej w Katowicach, którego opiekunem jest Artur Strzelecki. Patronem spotkania jest Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Patronami medialnymi są Dziennik Internautów, Media2, Marketingowiec, DlaFirmy.Info.pl.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.silesiasem.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *