Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Powstała sieć reklamowa serwisów społecznościowych

30-11-2009, 14:16

Spółka Fotka.pl stworzyła sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. W skład sieci o nazwie spolecznosci.pl wchodzą oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny, jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.

Zasięg nowego podmiotu to 8 mln realnych użytkowników oraz ponad 1,5 mld odsłon miesięcznie. Spółka Fotka.pl zakłada, że sieć spolecznosci.pl po roku działalności będzie kontrolowała ok. 25% rynku reklamy społecznościowej.

- Serwisy społecznościowe stały się nieodłącznym elementem dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej i wypracowały sobie ugruntowaną pozycję w mediaplanach. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć sieć reklamową, która ułatwi klientowi realizację spójnej strategii marketingowej na znaczących serwisach społecznościowych - komentuje Joanna Nieminuszczy, Sales Director w Fotka.pl Sp. z o.o.

>> czytaj też: Reklamy w serwisach społecznościowych ostro w górę

Oferta reklamowa posiada trzy produkty: Kliki, czyli kampanie rozliczane w modelu efektywnościowym, Zasięgi, czyli pakiety zasięgowe od 1 mln do 20 mln odsłon oraz Niestandardy, które tworzą wszelkie działania niestandardowe w społecznościach, cieszące się coraz większą popularnością wśród reklamodawców. Dzięki szerokiej ofercie produktów reklamowych jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, realizując zarówno kampanie sprzedażowe, jak i budujące wizerunek marki - twierdzi Joanna Nieminuszczy.

Wyróżnikiem nowej sieci jest przede wszystkim możliwość jednoczesnego planowania obecności na kilku serwisach społecznościowych.

W składzie nowej sieci reklamowej brakuje jednak kilku popularnych na polskim rynku podmiotów, np. serwisu społecznościowego Wykop. Aktualnie skupiamy się na rozwoju własnego biura sprzedaży - poinformował Dziennik Internautów Michał Białek z Wykop.pl. - Wykop jest specyficznym serwisem, w którym nie prezentujemy najpopularniejszych form reklamowych, które jednocześnie są bardzo nachalne dla użytkownika. Proponujemy za to reklamy niestandardowe, które dają o wiele większą skuteczność, ale z uwagi na swoją specyfikę wymagają dedykowanego sprzedawcy - dodaje Michał Białek.

>> czytaj też: Mniejsze przychody z reklam zmuszają do zawierania sojuszy


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *