Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Podczas szczytu Web 2.0 w San Francisco poinformowano o zawarciu umowy między Microsoftem a Facebookiem. Porozumienie dotyczy udostępnienia wpisów użytkowników największego serwisu społecznościowego świata w wynikach wyszukiwania.

robot sprzątający

reklama


Oprócz wspomnianych wcześniej umów Twittera z Microsoftem i Twittera z Google, podczas spotkania w San Francisco doszło do zawarcia jeszcze jednej ważnej umowy. Microsoft dogadał się z Facebookiem, największym serwisem społecznościowym świata, w sprawie udostępnienia wpisów jego użytkowników w wynikach wyszukiwania.

Wpisy z Facebooka nie będą dostępne w Google.

Sheryl Sandberg z Facebooka, informując o kontrakcie, podkreśliła, że w serwisie codziennie dodawanych jest około 45 milionów wpisów przez około 30 milionów unikalnych użytkowników. Warto dodać, że miesięcznie Facebook odwiedza już 300 milionów użytkowników - to liczba, obok której nie można przejść obojętnie.

Jednakże nie wszystkie wpisy, które pojawiają się w Facebooku, będą dostępne w Bingu. Powód jest prosty - wiele z nich dotyczy prywatnego życia internautów, którzy zastrzegli, że tylko ich znajomi mogą mieć do nich dostęp.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *