Największe portale internetowe stawiają na e-mail

Forsal.pl 10-12-2010, 09:34

Wirtualna Polska, O2, a teraz Onet – portale jeden po drugim inwestują w kampanie reklamowe swoich usług pocztowych. Cel: nie stracić lukratywnego rynku, na którym rozpychają się Facebook i Nasza Klasa. Chodzi o 250-400 mln zł rocznie.

Do kampanii promującej usługi pocztowe szykuje się największy portal w polskim internecie – Onet.pl – dowiedział się "DGP". Właśnie wprowadził do usługi pocztowej kilkanaście nowinek, które mają poprawić szybkość i dają możliwość używania poczty m.in. na urządzeniach przenośnych. Onet integruje także pocztę z kalendarzem i kontaktami oraz likwiduje limity pojemnościowe skrzynek.

Nowe konta portal włącza użytkownikom stopniowo: ma je już 10 proc. z nich, do końca roku dostaną je wszyscy. Wtedy Onet wystartuje z kampanią reklamową, która ma przyciągnąć nowych klientów. Pojawi się w internecie i kanałach Grupy TVN.

Ruch Onetu to odpowiedź na wcześniejsze działania konkurencyjnych portali, które w ostatnich miesiącach postawiły na promocję poczty. Batalię zapoczątkowała Wirtualna Polska, największy gracz na rynku kont pocztowych. We wrześniu ruszyła z kampanią swoich usług "A-dresik na WP" w internecie, radiu, telewizji, kinie i wybranych sieciach odzieżowych.

Więcej na ten temat w Forsal.pl: Największe portale internetowe stawiają na usługę e-mail

Michał Fura

Forsal.pl


Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy