Mixx Awards 2011 – znamy nominowanych

komunikat prasowy 14-10-2011, 10:14

Jury konkursu kreatywnego Mixx Awards ogłosiło shortlisty nominowanych projektów w tegorocznej edycji. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się wieczorem, pierwszego dnia eventu Internet Poland Conference&Expo.

Najwięcej – pięć – nominacji uzyskała agencja Pride and Glory Huge Idea. Po trzy nominacje mają Grupa Allegro oraz Golden Submarine.

– Poziom zgłaszanych prac do Mixx Awards jest wyższy z każdym rokiem. Tak dopracowane przedsięwzięcia świadczą o dynamicznym rozwoju całego sektora interaktywnego – komentuje Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:

  • Ceneo: Gong Sp. z o.o
  • „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD
  • Rytuał Przyjęcia: ACR

Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek:

  • IE9 - Twoja Stara: Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann, Universal McCann
  • Launch marki Revange: Chariot
  • Nike Free: Mindshare Polska Sp. z o.o, Artegence

Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew:

  • Play Try smart fon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
  • Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail
  • „Wymyśl nowy smak”: Media Direction Digital

Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów:

  • Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
  • KFC SoGood: CodeMedia S.A., Adv.pl Sp. z o.o.
  • Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP

Nominowani w kategorii Marketing społecznościowy:

  • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
  • Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
  • Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea Sp.z o.o sk.

Nominowani w kategorii Gry:

  • Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
  • Męskie Pasje: Gong Sp. z o.o
  • Świat Danio: Mediacom

Nominowani w kategorii Wideo-online:

  • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
  • Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
  • Uważaj na atrapy: K2 Internet S.A., ACR

Nominowani w kategorii Strona brandowa:

  • MTVNHD Experience the music: K2 Internet S.A.
  • Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
  • Strona brandowa: „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska

Nominowani w kategorii Branded kontent:

  • 360interactive.pl: GoldenSubmarine
  • Blog HTC: Blomedia Sp. z o.o, Zed Digital
  • Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska Sp. z o.o, Gazeta.pl

Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu:

  • Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: MOSQI.TO
  • Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
  • Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska

Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit:

  • Akcja Społeczna „Policzmy Się”: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
  • Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
  • Włącz myślenie: Codemedia S.A., Fabryka Komunikacji Społecznej Sp. z o.o.

Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe:

  • Kampania cross mediowa: „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD
  • Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
  • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet

Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031