Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Międzynarodowy konkurs na film Firefox Flicks otwarty

14-03-2012, 11:42

Konkurs Firefox Flicks ma zachęcić ambitnych filmowców, animatorów oraz wszystkie kreatywne osoby z całego świata do stworzenia i zaprezentowania krótkiego filmu, który pomoże szerzyć wiedzę o ważnych kwestiach, wpływających na nasze "wirtualne życie", takich jak prywatność czy bezpieczeństwo w internecie.

Skład sędziowski konkursu skupia osobowości kina, twórców filmowych oraz producentów, w jury zasiądą m.in. Edward Norton, Shauna Robertson, Couper Samuelson, Jeff Silver czy Ben Silverman.

Zarówno twórcy indywidualni, jak i zespoły, które zgłoszą się do konkursu, będą miały okazję nie tylko poddać swoją pracę ocenie hollywoodzkich filmowców, aktorów oraz producentów, ale i zaprezentować jej efekty milionom ludzi na całym świecie oraz konkurować o nagrody pieniężne, potrzebne do kontynuowania nauki, zakupu sprzętu czy finansowania kolejnego, kreatywnego projektu.

Czytaj też: YouTube z podglądem dalszej części wideo

Zwycięzca w każdym z regionów biorących udział w konkursie (USA i Kanada, Ameryka Łacińska, Europa, Azja) otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 dolarów. W każdym z regionów zostanie wyłonionych czterech zwycięzców w poszczególnych kategoriach (najlepszy 30-sekundowy spot, najlepsza animacja, najlepsza reklama społeczna, najlepsze zastosowanie nowych otwartych technologii), wszyscy otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 5 000 dolarów. Każdy zdobywca drugiego miejsca otrzyma 1 000 dolarów

Dodatkowo pierwsze tysiąc zgłoszeń zostanie nagrodzonych specjalnym pakietem upominkowym Firefox Flicks, zawierającym koszulki, naklejki, długopisy, notatniki itp.

Zgłoszenia przyjmowane są do pierwszego maja 2012 roku. Więcej informacji i szczegółów dotyczących konkursu można znaleźć na stronie: firefoxflicks.org


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *