Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kultura promuje się na Facebooku

Dziennik.pl 15-02-2011, 15:17

Internet i portale społecznościowe bardzo chętnie wykorzystywane są do promocji postaci i wydarzeń kulturalnych. Twórcą wyjątkowo aktywnie promowanym w sieci w minionym roku był Fryderyk Chopin. W tym roku będzie to prawdopodobnie Czesław Miłosz.

Internet, a przede wszystkim portal społecznościowy Facebook, to narzędzie coraz częściej wykorzystywane w akcjach promujących polską kulturę. Niezwykle ważny jest dla organizatorów krakowskich obchodów Roku Czesława Miłosza w 2011 r. Będą one przebiegać pod hasłem "Miłosz wyzwolony".

- Chcemy wyzwolić Czesława Miłosza z postrzegania go jako człowieka z brązu, wielkiego noblisty. Chcemy go wyzwolić dla młodych, stąd pomysł na niestandardowe działania w internecie. Jedną z akcji zatytułowaliśmy "Nosiciele poezji". Będzie ona polegała na tym, że wyprodukowane zostaną podkoszulki z fragmentami utworów Miłosza. Zadaniem właścicieli koszulek - "nosicieli poezji" - będzie odnalezienie dalszego ciągu tekstu - mówi dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego Izabela Helbin.

"Nosiciele poezji" będą się kontaktować na Facebooku, a w finale spotkają się już w realnym świecie podczas flash mobu na krakowskim Rynku.

Więcej szczegółów w serwisie Dziennik.pl w artykule pt. Kultura promuje się na Facebooku

PAP

dziennik.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *