Jak zapakować paczkę świąteczną?

Artykuł sponsorowany 07-12-2017, 07:29

Przed nami, właścicielami niewielkich sklepów internetowych, niezwykle pracowity okres. Pakowanie produktów i wysyłanie paczek jeszcze przez kilkanaście dni będzie zajmować nam większą część dnia. Co nie oznacza, że ilość naszych obowiązków powinna mieć wpływ na jakość i ogólny wygląd przesyłek. Wręcz przeciwnie – miłym gestem będzie zadbanie o to, aby paczka prezentowała się świątecznie. Jaki sposób pakowania wybrać, aby nasi klienci poczuli się wyróżnieni?

prezent

Jak zapakować paczkę świąteczną dla klienta?

To pytanie zadaje sobie chyba każdy przed świętami. Ci, którzy nie mają zdolności manualnych, obstają przy gotowych torebkach i pudełkach. Biorąc pod uwagę różnorodność tego typu opakowań, nie jest to wcale zły wybór. Estetyczne pudełko z włożonymi do środka życzeniami od właściciela sklepu czy drobnym akcentem w postaci czerwonej wstążki czy stempelka z wizerunkiem Świętego Mikołaja w zasadzie nic nas nie kosztuje, za to pozwala naszym klientom poczuć się wyjątkowo w tym – jedynym w swoim rodzaju – czasie. Warto opracować swój sposób na świąteczne pakowanie, które z jednej strony będzie proste i niezbyt czasochłonne, z drugiej zaś wyróżni naszą paczkę na tle konkurencji.

Wbrew pozorom, takie pakowanie wcale nie jest trudne. Wystarczy jedynie sięgnąć po odpowiednie opakowania ozdobne i skupić się na tym, co robimy.

 

Pakujemy paczki dla klientów. Co warto do tego wykorzystać?

Podstawą czynności związanych z przygotowywaniem świątecznych paczek dla klientów jest kartonowe pudełko i papier ozdobny do pakowania. Do niedawna papier dostępny na rynku był dość niskiej jakości, szybko się darł i był zadrukowany w dość tandetne wzory. Generalnie wykorzystywany był raczej do pakowania upominków dla dzieci. W ostatnich latach ta tendencja uległa odmianie. Papier ozdobny coraz częściej ściśle odzwierciedla trendy wzornicze panujące w danym roku. Zamiast kiczowatych nadruków pojawiają się subtelne wzory płatków śniegu w stonowanej kolorystyce. Coraz częściej spotyka się też papiery o zróżnicowanych fakturach, zaskakujące swoim wyrafinowanym deseniem. Papiery ozdobne często zadrukowane są w bardzo modne w tym sezonie wzory geometryczne w stylu scandi czy w motyw jodełki. Wśród trendów pojawiają się również papiery gładkie, o matowym lub błyszczącym wykończeniu. Brak wzoru stwarza świetną okazję do wykorzystania kolorowych wstążek z materiału, stempelków czy naklejek. Takim eleganckim papierem możemy, na przykład, owinąć zakupiony przez klienta produkt i włożyć go do kartonowego pudełka. Mała rzecz, a cieszy. 

Wielka moc szarego papieru

Miłośnicy stylu retro i świątecznej klasyki mogą pakować produkty, owijając je w zwykły szary papier, który daje doskonałe efekty wizualne. Podobnie rzecz ma się z prostym szarym pudełkiem, często używanym w sklepach internetowych. Aby nadać mu świątecznego akcentu, można wycisnąć przy pomocy stempelków kilka wzorów lub odręcznie, przy pomocy flamastra, narysować motyw bałwanka. Do środka można też wsunąć sympatyczny liścik z życzeniami, który pokaże nasz osobisty stosunek do klienta.

 

W jaki sposób zapakować alkohol i kruche bibeloty?

Wśród innych możliwości zabezpieczenia produktów w paczkach pojawia się również celofan. Produkt ten świetnie nadaje się do pakowania słodyczy i artykułów spożywczych. Jest obowiązkowym elementem koszy prezentowych, podtrzymując wszystkie jego elementy. W zależności od potrzeb, możemy skorzystać z przezroczystego lub kolorowego celofanu. Wielu osobom specyficzny szelest tego materiału przypomina radosne chwile dzieciństwa i generalnie kojarzy się z rozpakowywaniem prezentów.

Jeśli decydujemy się wręczyć pod choinkę alkohol czy ceramikę, zdecydowanie przyda się nam sizzlepak. Ten ekologiczny surowiec wykonany z papieru z jednej strony pozwala ochronić produkty przed stłuczeniem, z drugiej zaś umożliwia ich ładne wyeksponowanie w wiklinowym koszu czy innym opakowaniu.

 

Szeroki wybór produktów do pakowania prezentów można znaleźć w sklepie internetowym
https://www.rajapack.pl/opakowania-ozdobne_C23.html.

 


Źródło: Artykuł sponsorowany. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać

fot. Shazam



fot. Pixabay



fot. Pixabay



fot. Pixabay



fot. Deloitte



  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.