Inteligo przeprasza za problemy z dostępnością

09-02-2009, 09:48

W sobotę i niedzielę klienci Inteligo mogli mieć problemy z logowaniem się do serwisu WWW. Bank przeprasza klientów i obiecuje na przyszłość informować o przerwach, ale o przyczynach awarii nadal nic nie wiadomo.

O awarii Inteligo donieśli nam najpierw Czytelnicy. Oto jeden z listów, jaki Dziennik Internautów otrzymał wczoraj rano:

Od ponad 12 godzin nie można się zalogować do internetowego serwisu banku Inteligo. Konsultanci sami nie wiedzą, co się stało. Gdy dzwoniłem wczoraj o godz. 21, usłyszałem, że za 15 minut wszystko powinno działać.

(...)

Inteligo zawsze podaje na swojej stronie planowane terminy przerw w działaniu serwisu. Takie przerwy trwają z reguły max. 3 godziny. W tym przypadku mamy do czynienia z czymś większym. Przerwa trwa ponad 12 godzin, konsultanci nic nie wiedzą, a do własnych pieniędzy zalogować się nie można.

Obecnie system Inteligo działa poprawnie. Bank w rozesłanym dziś komunikacie przyznał, że w weekend były problemy z dostępnością i przeprosił klientów. Nadal jednak nie wiadomo, dlaczego doszło do niespodziewanej awarii i czy zrobiono coś, aby zapobiec podobnym przypadkom w przyszłości. Poniżej komunikat Inteligo w całości:

Inteligo uprzejmie informuje, że w dniu 7 lutego 2009 roku w godzinach wieczornych oraz w dniu 8 lutego 2009 w godzinach porannych, wystąpiły problemy w dostępności serwisu WWW, WAP oraz automatycznego serwisu telefonicznego, nie było możliwe również korzystanie z kart Inteligo Visa Electron w bankomatach i dokonywanie nimi transakcji bezgotówkowych w punktach handlowo – usługowych.  Inteligo serdecznie przeprasza swoich klientów za zaistniałe niedogodności. Konsultanci Inteligo są dostępni przez całą dobę i pod numerem 0801 121 121 udzielają wszystkim Klientom niezbędnych informacji na temat zaistniałej sytuacji.  

Obecnie system działa poprawnie. Inteligo prowadzi intensywne prace mające na celu zapewnienie poprawnego funkcjonowania wszystkich kanałów obsługi. W przypadku pojawienia się konieczności kolejnych przerw modernizacyjnych, Inteligo poinformuje o tym swoich Klientów z wyprzedzeniem.

Dziennik Internautów zwrócił się do Inteligo z dodatkowymi pytaniami dotyczącymi przyczyn awarii. Przedstawicielka banku Monika Nowaczewska powiedziała jedynie, że ze względu na bezpieczeństwo systemu Inteligo nie udziela informacji na temat przyczyn czasowej przerwy technicznej. Nowaczewska zapewniła jednak, że bank jak zawsze w tego typu sytuacjach wyciągnął odpowiednie wnioski.


Następny artykuł » zamknij

Aster: nie śledzimy piratów!

Źródło: Inteligo, DI
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31