Integer.pl poszerza zespół ds. mobilnego eCommerce

26-07-2010, 20:10

Zespół mobilnego eCommerce Grupy Integer.pl został wzmocniony o 3 osoby. Nowa załoga będzie odpowiedzialna za realizację projektu z branży usług internetowych z wykorzystaniem posiadanej przez Grupę infrastruktury teleinformatycznej i wypracowanych, nowatorskich przedsięwzięć z zakresu mobilnych płatności, usług opartych o technologie GSM oraz Paczkomatów 24/7.

W celu realizacji nowego projektu Grupa Integer.pl w dniu 7 lipca 2010 włączyła w swoje struktury spółkę celową, która będzie działać w sektorze eCommerce. Wartość umowy wyniosła 2 mln zł, a uruchomienie nowego przedsięwzięcia planowane jest jeszcze na 2010 rok.

Sonda
Czy Integer poradzi sobie na rynku eCommerce?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

- Cieszę się, że nasz zespół wzmocnią osoby z bogatym doświadczeniem oraz udokumentowanymi sukcesami w obszarze interaktywnych rozwiązań i zarządzania społecznościami. Dzięki wieloletniej praktyce, m.in. w tworzeniu strategii online, ich obecność w naszym zespole z pewnością istotnie zwiększy jego możliwości. Wierzę, że współpraca przyczyni się do szybkiego wdrożenia i rozwoju najnowszego projektu realizowanego przez Grupę Integer.pl – powiedział Viren Bhandari, partner Grupy Integer.pl.

>> Czytaj też: 1,46 mln zł dotacji na rozwój sieci paczkomatów

Inwestycja planowana przez Grupę Integer.pl pozwoli spółce zwiększyć udziały i umocnić pozycję rynkową w sektorze e-handlu. Zgodnie z przyjętą strategią udział usług niestandardowych (w tym elektronicznych) w przychodach spółki w najbliższych latach będzie stanowić co najmniej 30%.

Viren Bhandari, Integer.pl
fot. - Viren Bhandari, Integer.pl
 Viren Bhandari pochodzi z Indii, w Polsce od 2001 roku, a w branży eCommerce od 2003. Sukces zawdzięcza niestandardowemu podejściu do e-marketingu i komunikacji z klientem z wykorzystaniem kanałów mikroblogowych oraz testów konsumenckich. Viren jest pomysłodawcą cyklu konferencji Shopcamp przeznaczonych dla właścicieli sklepów internetowych, dostawców eCommerce oraz osób zainteresowanych tematyką handlu internetowego.

Julia Krysztofiak-Szopa przez ostatni rok była związana z AdTaily, w którym budowała od podstaw społeczność użytkowników, tworzyła standardy community managementu i obsługi klienta.

>> Czytaj też: E-commerce, czyli ucz się na błędach innych (wideo)

Arvind Juneja przygodę ze społecznościami rozpoczął w wieku 16 lat. Od tamtego czasu był zaangażowany w wiele mniejszych i większych projektów. Pracował m.in. dla serwisu GoldenLine.pl, w którym przez blisko 4 lata zajmował stanowisko community managera. Jest współautorem książki „Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja”.

Grzegorz Rusiecki zdobywał doświadczenie, kierując projektami w portalach: Interia.pl (serwisy społecznościowe oraz aplikacje desktopowe) i Onet.pl (OnetLjat – m.in. Digart.pl, Plejada.pl). Aktualnie zarządza własnymi projektami e-commerce oraz – jako niezależny specjalista – doradza i projektuje w obszarach architektury informacji, usability i user experience.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy